کد خبر : 6747
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 18:52

صالحی دارانی در بازدید از نمایشگاه تحول صنعت خودرو:

مریم آهون بر

وزیر صمت وعده‌های خود را عملیاتی کرده است

وزیر صمت وعده‌های خود را عملیاتی کرده است
نماینده مردم فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تحول صنعت خودرو گفت: با توجه به پیشرفت و تحولات محصولاتی که در ایران خودرو و سایپا دیده شد، این مساله می‌تواند زمینه امیدواری و دلگرمی بیشتر مردم را فراهم کند.

به گزارش خریدار ، حسین محمدصالحی دارانی گفت: ما به عنوان یک ایرانی وظیفه داریم از تولید داخلی و صنعتگران حمایت جدی کنیم تا چرخ صنعت به‌خوبی بچرخد و اطمینان مردم از کیفیت محصولات ایجاد شود.
نماینده مردم فریدن و فریدونشهر تصریح کرد: تنوع محصولات خودرویی و برنامه‌های خاصی که بر روی آنان نصب می‌شودو همچنین اقتصادی بودن خودروها از جمله اقدامات مثبتی بود که در بازدید از نمایشگاه مشاهده‌ کردم و این مساله می‌تواند امیدواری و اطمینان را در بین مردم بیشتر کند.
وی برگزاری چنین نمایشگاهی را در تغییر نگاه مردم به صنعت خودرو موثر دانست و خاطرنشان کرد: با چنین اقداماتی نگاه مردم به خودروسازان داخلی تغییر کرده و می‌تواند ثبات اقتصادی، ثبات کاری و دگرگونی و تنوع محصولات ادامه دار باشد تا هم درجهان حرفی برای گفتن داشته باشیم و هم اینکه شاهد حوادث و وقایع ناگوار در جاده‌های کشور نباشیم.
این نماینده مجلس به ارزیابی عملکرد وزیر صمت در تحول صنعت خودرو پرداخت و گفت: با توجه به جلساتی که با آقای وزیر داشتیم و قول‌هایی که به ما دادند، تا حدود زیادی این وعده‌ها عملیاتی شده است و ما اجرایی شدن برنامه‌ها را می‌بینیم و قطعا نمی توان انتظار داشت مشکلات خودروسازی که روی هم تلنبار شده یک ساله برطرف شود، اما خداروشکر در ظرف یکسال گذشته وزارت صمت در این حوزه بسیار خوب عمل کرده است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.