کد خبر : 5058
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مرداد 1401 - 14:13

واریز 68 میلیارد تومان سود عقب‌افتاده برای سهامداران عدالت

واریز 68 میلیارد تومان سود عقب‌افتاده برای سهامداران عدالت
معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از واریز 68 میلیارد و 600 میلیون تومان سود باقی‌مانده برای سهامداران عدالت در روز جاری خبر داد.

به گزارش خریدار ، محمود حسنلو  در مورد عملکرد واریز سود باقیمانده و جامانده سهامداران عدالت گفت: امروز دوم مردادماه سومین مرحله از پرداخت سود جاماندگان سهام عدالت انجام شد.

وی افزود: واریز سود جاماندگان سهام عدالت امروز در قالب 177 هزار تراکنش بانکی از طریق سامانه سجام به طور متمرکز انجام شد که از این تعداد حدود 86 هزار تراکنش مربوط به سود مانده عملکرد سال 98 سهام عدالت بود که این سودها در سال 99 به حساب عمده سهامداران واریز شده بود و عده‌ای به دلیل نداشتن شماره شبا جا مانده بودند. همچنین 91 هزار رکورد و تراکنش مربوط به سال 99 بود که در آخر سال 1400 واریز شده بود و عده‌ای جا مانده بودند.

معاون عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ارزش سود باقی مانده پرداختی سال 98 سهام عدالت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که امروز انجام شد 14 میلیارد تومان عنوان کرد و همچنین ارزش سود باقی مانده سود 99 که امروز واریز شد 54 میلیارد تومان و مجموع سودهای باقی مانده سهامداران که امروز واریز شد 68 میلیارد و 600 میلیون تومان بود که به حساب سهامداران عدالت واریز شد.

حسنلو اضافه کرد: تاکنون یک میلیون و 800 هزار سهامدار عدالت هستند که شماره شبای درستی از آنها در اختیار نداریم، بنابراین از سهامداران عدالت درخواست می‌شود در اسرع وقت به سامانه جامع اطلاعات مشتریان، سجام مراجعه کرده و شماره شبای حساب بانکی مربوط به خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در آنجا ثبت کنند و وقتی این اطلاعات جمع‌آوری شد در نوبت‌های بعدی واریز سود، سودهای مانده آنها به حسابشان واریز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.