نوپی؛ گامی نو در توسعه خدمات بانکداری خرد و پرداخت های اعتباری بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در راستای توسعه خدمات بانکداری خرد و تسهیل فرآیندهای اعتباری، اقدام به طراحی و اجرای راهکار نوآورانه «نوپی» کرده است که بهزودی خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.
به گزارش خریدار آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پلتفرم «نوپی» با هدف اتصال مشتریان به بازار، تسهیل فرآیندهای اقتصادی و بهبود فرهنگ استفاده از اعتبار و مدیریت نقدینگی طراحی شده است و در گام نخست اجرای این طرح ، سیستم BNPL (Buy Now, Pay Later – «الان بخر، بعداً پرداخت کن») راهاندازی میشود.
گفتنی است این پلتفرم به مشتریان امکان میدهد کالاها و خدمات موردنیاز خود را بهصورت اقساطی خریداری کنند، بدون آنکه ملزم به پرداخت کامل قیمت در زمان خرید باشند.این روش در تمام دنیا نیز محبوبیت چشمگیری دارد، زیرا علاوه بر افزایش قدرت خرید مشتریان، میتواند رونق بیشتری را نیز در بازار ایجاد کند.
بر اساس برنامهریزیهای انجامشده، در آینده نزدیک «نوپی » با توسعه ساختار اعتباری خود، بهعنوان نخستین نئوبانک تخصصی اعتباری در بین بانکهای کشور مطرح خواهد شد.
پلتفرم »نوپی» با هدف اتصال مشتریان به بازار، تسهیل فرآیندهای اقتصادی و بهبود فرهنگ استفاده از اعتبار و مدیریت نقدینگی طراحی شده است که علاوه بر منافع مشتریان، با ایجاد گردش هدفمند اعتبار در زنجیره تأمین و کمک به بهبود جریان مالی در نظام بانکی، میتواند مانع از افزایش نقدینگی غیرضروری شود و به پویایی بیشتر اقتصاد کمک کند.
برچسب ها :بانک ملی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0