کد خبر : 9964
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 مهر 1401 - 11:40

عمویی:

مجلس حامی تقویت جنبه بازدارنده فناوری‌های دفاعی کشور است

مجلس حامی تقویت جنبه بازدارنده فناوری‌های دفاعی کشور است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از رویکرد تقویت توانمندی‌های کشور در حوزه فناوری‌های دفاعی که برای جمهوری اسلامی جنبه بازدارنده دارد حمایت می‌کند.

به گزارش خریدار، ابوالفضل عمویی در توضیح بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی به خبرنگاران گفت: «سپند» یک سازمان نوآور با اقدامات ابتکاری است که نقش دانشمند شهید فخری‌زاده در پیشبری آن بسیار پررنگ بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در جریان این بازدید، مسئولان سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی اقدامات و دستاوردهای این سازمان و همچنین برنامه‌های پیش رو را ارائه کردند.

عمویی یادآور شد: مجموعه «سپند» در حوزه‌های مختلف با یک رویکرد آینده نگارانه و آینده پژوهانه گام‌های روبه جلویی را طراحی کرده و توانسته است با تمرکز بر حوزه‌های نوین دفاعی ایده را به فناوری و از فناوری به محصول تبدیل نماید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در جریان این بازدید، جزئیات اقدامات بخش‌های مختلف «سپند»، نیازهای این مجموعه و همچنین تعامل و همکاری مجلس مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت، تصریح کرد: واقعیت این است که مجلس از رویکرد تقویت توانمندی‌های کشور در حوزه فناوری به ویژه فناوری‌های دفاعی که برای جمهوری اسلامی جنبه بازدارنده دارد حمایت می‌کند.

عمویی خاطرنشان کرد: پیشبرد این مسیر و ادامه حرکت رو به جلوی «سپند» می‌تواند موجب سرریز دانش به سایر بخش‌های کشور شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.