كلید خوردن نظام بیمهگری هوشمند در بیمه دانا در آینده نزدیك
به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری و هیئت همراه روز ششم اردیبهشتماه جاری در بازدید از شعبه تبریز، ضمن تشریح برنامهها و سیاستهای جدید این شرکت در سالجاری، تأمین انتظارات ذینفعان، کارکنان، سهامداران و بیمهگذاران را به عنوان یکی از مهمترین اهداف این شرکت عنوان کرد.
در ابتدای این نشست، میرهاشم سیدی رئیس شعبه استاد شهریار تبریز با ارائه گزارش عملکرد شعبه مذکور، پرتفوی و سهم از بازار و نیز ضریب خسارت شعبه تحت سرپرستی خود را بررسی کرد و سپس به بیان چالشها و برنامههای آینده خود پرداخت.
در این نشست صمیمانه مدیرعامل بیمه دانا بر لزوم سیاستگذاری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تأکید کرد و گفت: بیمه دانا در آینده نزدیک نظام بیمهگری هوشمند را در صنعت بیمه کلید خواهد زد و برای کل صنعت بیمه به عنوان یک الگو معرفی خواهد شد.
وی ضمن تشریح راهبرد توسعه بازار در این شرکت گفت: طبق این راهبرد، چشمانداز ما 10 درصد از بازار بیمه است که درصدد هستیم تا پایان سال 1404 به آن دست پیدا کنیم. در حالحاضر، 7/7 درصد بازار بیمه را با تولید 8600 میلیارد تومان در سال گذشته در اختیار داریم.
دکتر رضا جعفری همچنین به بحث تفویض اختیارات به شبکه نمایندگیها اشاره و عنوان کرد: ما براساس اصل اعتماد، محصولات خود را در اختیار شبکه فروش و نمایندگان قرار میدهیم تا آنها این محصولات را به مشتریان عرضه کنند. از اینرو ضروری است شبکه فروش همه بسترهای لازم را در اختیار داشته باشند و در این مسیر، هیچ مانعی نباید برای آنها ایجاد شود.
ایشان در ادامه افزود: مسائل زیرساختی شرکت، نحوه حکمرانی و مدیریت بر سازمان، تشکیلات و ساختارهای سازمانی از مواردی است که همواره باید مورد بررسی قرار گیرند و در واقع همه باید به این باور برسیم که جهان دچار تغییراتی شده و همه کسبوکارها در بستر دیجیتال و بهصورت مجازی و کاملا هوشمند در حال عرضهشدن است و ما نیز نباید از این تحولات در تجارت عقب بمانیم.
وی با بیان اینکه باید سرعت خدماتدهی به مشتریان افزایش یابد، اظهار امیدواری کرد که با چابک کردن ساختار سازمان و حذف برخی پُستهای موازی، شاهد یک ساختارِ چابکِ اثربخش در شرکت خواهیم بود.
مدیرعامل بیمه دانا در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم برنامهریزی برای حل مشکلات و بازکردن گرهها و خروج از بحرانها تأکید کرد و بحث نحوه حاکمرانی شرکتی، توجه به سرمایه انسانی، چابکسازی سازمانی، توسعه بازار مبتنی بر ریسک و هوشمندسازی فعالیتها، انضباطبخشی مالی و تقویت حوزه سرمایهگذاری را از مهمترین راهبردها و نقشه راه بیمه دانا دانست.
برچسب ها :بیمه ، بیمه دانا ، بیمهگری هوشمند
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0