مجتبی دوراندیش
طرح تحول کسبوکار بانک سینا برگرفته از جدیدترین رویکردهای مسئلهیابی است
به گزارش خریدار به نقل از روابطعمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در نخستین کارگاه مسئلهیابی طرح راهبردی تحول کسبوکار این بانک با بیان آنکه برنامههای بهبود در این طرح در قالب یک بسته یکپارچه ارائه میشود، اظهار داشت: این بسته شامل راهبردها، برنامههای عملیاتی، پروژهها، ساختارها و فرایندهای پشتیبان است که با بهرهگیری از یک متدولوژی شناختهشده، بر پایه مدل علمی و مختص سازمانهای رقابتی تهیه میشود.
وی افزود: طرح راهبردی تحول کسبوکار بانک سینا از نظر واقعیتسنجی، بر اساس مدلی انتخابشده که قابلیت اجرایی بیشتری دارد که در تهیه آن از مشارکت بدنه سازمان و تیمی مجرب و مسلط به مسئله بهرهگیری خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه این طرح با رویکردی چابک تدوین شده است، افزود: از منظر روششناسی، رویه اجرایی طرح مبتنی بر سه مرحله اصلی «شناخت و مسئلهیابی»، «توسعه استراتژی» و «برنامه اجرایی و کنترلی» است.
سرپرست بانک سینا افزود: برای شناسایی مسائل راهبردی از چارچوبی تحت عنوان جریان منطقی راهبرد به عنوان یکی از جدیدترین رویکردهای مسئلهیابی در بانکها و مؤسسات اعتباری متشکل از تحلیل چهار محور کلیدی صنعت، مشتریان، جایگاه نسبی، و رقبا استفاده میشود.
گفتنی است این کارگاه به همت معاونت برنامهریزی بانک سینا و با حضور تعدادی از اعضای هیئت مدیره، قائممقام، هیئتعامل، مدیران و رؤسای ادارات با هدف شناسایی مشکلات بانک در زیربخشهای مختلف برگزار شد.
برچسب ها :بانک سینا ، توسعه استراتژی ، کسبوکار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0