در سفر استانی مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به شعبه کرمان مطرح شد؛
ضرورت توجه به تسریع و بهبود کیفیت ارائه خدمت به مردم

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، در این سفر که جمعی از مدیران ستادی صندوق، قمصریان را همراهی کردند، سرپرست و کارکنان این شعبه گزارشی از اقدامات و عملکرد خود ارائه دادند.
استانداردسازی نیروی انسانی ، تجهیزات مورد نیاز و استفاده از ظرفیت های مختلف اجرایی و قانونی به منظور بهبود عملکرد شعبه کرمان از جمله مهمترین محورهای گفتگوی کارکنان شعبه کرمان و مدیران ستادی صندوق بود.
در این سفر که در آستانه میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و آغاز پنجاه و پنجمین سال فعالیت صندوق انجام شد، از مادر و همسر کارکنان شعبه تجلیل شد.
مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی، پیش از این در نخستین سفر استانی خود، از فارس و شعبه صندوق در شیراز، بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و موضوعات قرار گرفته بود.
برچسب ها :بهبود کیفیت ، صندوق تامین خسارت ، صندوق تامین خسارتهای بدنی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0