کد خبر : 6783
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 20:00

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا:

مریم آهون بر

ضرورت تلاش برای تولید خودروی دانش بنیان متکی بر توانمندی های داخلی

ضرورت تلاش برای تولید خودروی دانش بنیان متکی بر توانمندی های داخلی
فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو گفت: باید تلاش کنیم تا به سمت تولید خودروی دانش بنیان متکی بر توانمندی های داخلی حرکت کنیم.

به گزارش خریدار، سرلشکر مصطفی ایزدی در سومین روز از برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو از این نمایشگاه بازدید کرد و گفت: صنعت خودروسازی در هر کشور یکی از پایه های اساسی صنعت آن کشور است و خوشبختانه ما یک زیر مجموعه های خوبی در حوزه خودرو سازی در کشور داریم.
وی با اشاره به هم افزایی ایجاد شده در حوزه صنعت خودرو که در نمایشگاه وجود دارد گفت: این رویکرد وزارت صمت که در ارتباط با خودرو در پیش گرفته و از ظرفیت ها و قابلیت های موجود به صورت همگرا استفاده می کند، ارزشمند است.
سرلشکر ایزدی افزود: فضای دیگری که برای آینده در حال ترسیم است استفاده از خودروهای برقی است که امیدواریم مسئولین وزارت صمت به آن توجه ویژه ای داشته باشند چرا که در آینده باید در این فضا کار کنیم و آنچه که اهمیت دارد این است که ما به سمت تولید خودروی دانش بنیان متکی بر توانمندی های داخل حرکت کنیم.
وی با اشاره به اینکه کشور در حوزه صنایع دفاعی و لوازم خانگی پیشرفت های خوبی داشته است گفت: در حوزه صنعت خودرو نیز این ظرفیت وجود دارد و ما امیدواریم در دولت سیزدهم با توجهی که به این حوزه می شود حتی بتوانیم نیازهای منطقه را هم برآورده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.