کد خبر : 24054
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 دی 1402 - 15:13

رئیس کل بیمه مرکزی در کنفرانس تحول دیجیتال بانک و بیمه:

مجتبی دوراندیش

صنعت بیمه در حال پوست اندازی به سمت كسب و كار دیجیتال است

صنعت بیمه در حال پوست اندازی به سمت كسب و كار دیجیتال است
دکتر استادهاشمی در دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال بانک و بیمه از اجرای پروژه‌های متعددی در صنعت بیمه و بیمه مرکزی همچون آیین نامه فعالیت اینشورتک ها و کسب مجوز سندباکس و ... برای تحول واقعی دیجیتال در صنعت بیمه خبر داد.

به گزارش خریدار، دکتر علی استادهاشمی در مراسم افتتاحیه دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال بانک و بیمه با بیان این مطلب گفت: تحول دیجیتال یکی از پیشران‌های توسعه، پیشرفت و ارتقای رفاه اجتماعی و اقتصادی در دنیای امروز است.
وی با اشاره به اینکه صنعت بیمه نیز در ایران و جهان به دور از تهدیدها و فرصت‌های این پدیده نبوده و متأثر از تحول دیجیتال در حال پوست‌اندازی است، افزود: اين تحول در كنار تغيير انتظارات مشتريان و ايجاد مدل‌هاي كسب وكار ديجيتالي، روند متعارف كسـب وكار، صـنعت بيمه را دچار چالش نموده به طوري كه شـركتهايي كه نتوانند اسـتراتژي و فرايندهاي خود را در بسـترهاي ديجيتال و متناسـب با نيازهاي مشـتريان شـخصـي‌سـازي کنند، قطعاً از صحنه رقابت كنار خواهند رفت، چرا كه فضـاي صـنعت بيمه در جهان درحال تحول و رقابتي‌شـدن اسـت.
رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه از اجرای پروژه‌های متعددی در صنعت بیمه و بیمه مرکزی همچون آیین نامه تاسیس و فعالیت شرکت های فناور(اینشورتک)و کسب مجوز راه اندازی سندباکس بیمه ای برای تحول واقعی دیجیتال در صنعت بیمه به ویژه در حوزه‌های نظارت هوشمند، خدمات‌رسانی آسان و سریع و باکیفیت به بیمه‌شدگان، مقابله با کژمنشی‌ها و تقلبات بیمه‌ای، ارزیابی ریسک، ارزیابی خسارت و سایر زمینه‌ها خبر داد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.