مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی:
مجتبی دوراندیش
شناسایی و بهره گیری از ابزارهای ترویج فرهنگ بیمه در اولویت فرهنگسازی است
به گزارش خریدار، مصطفی رئوفی ضمن تشریح دستاوردهای فرهنگی صنعت بیمه در سال ۱۴۰۱ با اعلام این مطلب افزود: مقصد نهایی مجموعه های فرهنگساز بیمه ای افزایش ضریب نفوذ و بهره مندی طیف وسیع تر مخاطبان از قابلیت های آن است و برای رسیدن به این هدف، مسیرهای متنوعی وجود دارد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، حضور در رویدادهایی نظیر نمایشگاه صنعت مالی را از جمله این مسیرهای فرهنگسازانه عنوان کرد و اظهار داشت: فرصت سوزی در حوزه فرهنگسازی به هیچ وجه قابل قبول نیست و هر اقدام فرهنگی می تواند صنعت بیمه را یک گام به سمت تعالی پیش ببرد.
وی از انتشار مطالب بیمه ای در کتب درسی، راه اندازی زنگ بیمه در مدارس سراسر کشور، انتشار کتاب ها و تولید محصولات چند رسانه ای و همچنین تقویت رسانه های تخصصی بیمه به عنوان فعالیت های فرهنگی صنعت بیمه یاد کرد و افزود: حضور گسترده صنعت بیمه در رویدادهای مخاطب محور و دیدار و گفتگوی چهره به چهره با بیمه گذاران و مخاطبان می تواند عنصر شفافیت بیمه ای را تقویت کند.
گفتنی است نمایشگاه صنعت مالی با محوریت بانک و بیمه از سه شنبه تا جمعه هفته جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
برچسب ها :بیمه مرکزی ، حوزه های اقتصادی ، صنعت بیمه ، فرهنگ بیمه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0