کد خبر : 13779
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 17:22

بهادری‌جهرمی:

 شایعه تغییر وزیر امور اقتصادی و دارایی صحت ندارد

 شایعه تغییر وزیر امور اقتصادی و دارایی صحت ندارد
سخنگوی دولت شایعات درباره هرگونه تغییر وزیر امور اقتصادی و دارایی را تکذیب کرد.

به گزارش خریدار، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: حضور گسترده مردم در مراسم‌های سالگرد شهادت شهید سلیمانی نشان دهنده قدردانی مردم از کسانی است که خالصانه برای آن‌ها فعالیت می‌کنند.

بهادری جهرمی با بیان اینکه امروز هیأت وزیران مصوبات متعددی داشت، گفت: بنابر درخواست وزارت راه و شهرسازی و در راستای تسریع بخشی برای اجرای طرح ملی مسکن، هیأت وزیران با درخواست ساخت شهر جدید مهرگان در استان قزوین موافقت کرد.

سخنگوی دولت همچنین شایعات درباره هرگونه تغییر وزیر امور اقتصادی و دارایی را تکذیب کرد.

وی اظهار کرد: هیات وزیران همچنین برای توسعه ناوگان امداد و نجات هلال احمر تصویب کرد که 1000 شاسی ماشین آلات بدون پرداخت حقوق گمرکی وارد شود و از آنجا که امکان تولید دستگاه‌های مورد نیاز و آمبولانس در کشور وجود دارد، مقرر شد واردات آن به شکل خودروی کامل نباشد بلکه در داخل کشور مونتاژ و تجهیز شود.

بهادری جهرمی بیان کرد: با توجه به خسارات ناشی از برف و یخبندان در زمستان سال گذشته و اعتبارات مورد نیاز برای مقابله با آفات، هیأت وزیران منابعی را برای این حوزه‌ها اختصاص داد تا از طریق سازمان برنامه و بودجه در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار گیرد.

سخنگوی دولت همچنین از موافقت هیأت وزیران با لایحه یادداشت تعهدات جمهوری اسلامی ایران در راستای کسب جایگاه دولت عضو در سازمان همکاری شانگهای خبر داد و گفت: این لایحه با قید دو فوریت به آخرین مرحله از فرآیند عضویت تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.