کد خبر : 29433
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1403 - 16:47

مدیر کل نظارت بر بیمه زندگی بیمه ایران:

مجتبی دوراندیش

سقف صدور بیمه‌های زندگی تا ۳۰ میلیارد ریال به شعب واگذار شده است

سقف صدور بیمه‌های زندگی تا ۳۰ میلیارد ریال به شعب واگذار شده است
شعب استان ها می توانند تا سقف سرمایه ۳۰ میلیارد ریال بدون اخذ مجوز ستادی،نسبت به صدور بیمه‌های زندگی اقدام کنند.

به گزارش خریدار، علی رضا کسراییان، مدیر کل نظارت بر بیمه های زندگی بیمه ایران با بیان این مطلب در کلاس آموزشی غرفه بیمه ایران در محل نمایشگاه ، گفت: تغییراتی را با رویکرد رقابتی پذیری بیشتر بیمه های زندگی بیمه ایران انجام گرفته و امکان صدور بیمه بیش از ۵۰ میلیارد ریال هم با مجوز بیمه مرکزی هم میسر است.

وی با بیان اینکه سرمایه فوت بر اثر حادثه تا ۱۰۰ میلیارد ریال قابل ارائه است، افزود: سقف پوشش نقص عضو دائم ناشی از حادثه را تا ۲۰ میلیارد ریال افزایش داده ایم.

وی با بیان اینکه در پوشش امراض خاص، پوشش تا ۵ میلیارد ریال قابل ارایه است، افزود: هزینه های پزشکی ناشی از حادثه تا سقف ۳ میلیارد ریال در هر حادثه و در طول سال قابل ارائه است.

کسراییان ادامه داد:: پوشش سرطان تا سقف ۵ میلیارد ریال در بیمه‌های زندگی مان بیمه ایران افزایش داشته و این پوشش‌های تکمیلی تا سن ۶۰ سالگی قابل ارائه است.

کسراییان با تاکید بر اینکه در پوشش بیماری‌های خاص فقط برای یک بار و یک موضوع بیماری پرداخت خواهیم داشت، گفت: در بیماری‌های خاص برای مدت سه ماه و در پوشش سرطان ۶ ماه دوره انتظار وجود دارد.

مدیر کل نظارت بر بیمه های زندگی بیمه ایران، با بیان اینکه شرایط بیمه نامه‌های زندگی بیمه ایران کاملاً رقابت پذیر با سایر شرکت‌ها است افزود: برای کودکان زیر یک سال تا ۲ میلیارد ریال، کودکان ۱ تا ۶ سال تا ۳ میلیارد ریال، ۷ سال تا ۳۹ سال تا ده میلیارد ریال، ۴۰ تا ۵۰ سال تا ۷۵ میلیارد ریال ۵۱ تا ۶۰ سال تا ۲ میلیارد ریال و ۷۰ سال تا یک میلیارد ریال معافیت معاینات پزشکی قرار دادهایم.

با اذعان به اینکه در آینده نزدیک معاینات پزشکی در محل کار و زندگی بیمه‌گذاران صورت می‌پذیرد گفت: تلاش داریم سامانه بیمه‌های عمر و زندگی را به سامانه سدا متصل تا بیمه گذاران راحت با مراکز درمانی طرف قرارداد، معاینه و آزمایش را انجام دهند.

وی با بیان اینکه سود قطعی حاصل از سرمایه گذاری بیمه های زندگی در سال گذشته ۲۷ درصد بوده است، بیان داشت: طبق قانون ۸۵ درصد این مبلغ به ذخیره پس‌اندازی بیمه گذاران اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه به زودی تمامی خدمات بیمه‌های زندگی از طریق سامانه ایران من برای بیمه گذاران قابل دسترسی است گفت: درخواست وام، تعیین اقساط، برداشت اندوخته، بازخریدی بزودی از سامانه ایران من برای بیمه گذاران فعال خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.