در راستای تسهیل در رسیدگی به پروندههای مطالباتی؛
سامانه جامع حقوقی و وصول مطالبات بانک سینا راهاندازی شد
به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بانک سینا، ابوالفضل انوری گفت: این سامانه که مبتنی بر وب و براساس سطح دسترسی شعب و مناطق است، اقدامات مدیریتهای مناطق و واحدهای حقوقی را در فرایند ثبت، پیگیری و وصول مطالبات تسهیل میسازد و طی آن فرایند وصول اقساط تا نهایتاً بازپرداخت و تسویه تسهیلات را تحت نظارت خواهد داشت.
وی اظهار داشت: این سامانه دارای قابلیتهای بسیاری از جمله دو پنل مجزا جهت ثبت و مدیریت پروندههای وصول مطالبات و حقوقی است که علاوه بر سهولت دسترسی به پروندههای حقوقی، تسریع در پیگیری پروندهها، امکان اخذ گزارشات متعدد و ارائه اطلاعات و آمار جامع و تحلیلی از پروندهها را فراهم میآورد.
انوری از دیگر قابلیتهای این سامانه را اتصال و فراخوانی جزئیات پروندهها و تسهیلات از سیستم فرانگین و تهیه بایگانی از تمامی پروندههای بانک و مستندات آن به صورت الکترونیک، امکان ارسال پیامک و اخطاریه به کاربران جهت اعلام موعد قانونی و قضایی و تحلیل دادههای حقوقی به منظور شناسایی و آسیبسنجی در قراردادهای مختلف بانکی برشمرد.
طبق گفته سرپرست معاونت حقوقی و مطالبات بانک سینا، این سامانه در فازهای بعدی قابلیت اتصال به سایر سامانهها از جمله اداره ثبتاحوال، قوه قضاییه و موارد مشابه را خواهد داشت.
برچسب ها :بانک ، بانک سینا ، سامانه جامع حقوقی و وصول مطالبات
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0