در سهشنبههای پاسخگویی مطرح شد؛
مجتبی دوراندیش
رضایت 100 درصدی بیمه گذاران در پروندههای جرحی
به گزارش خریدار، بابک طاهری اقدم- مدیر شعبه تخصصی فاطمی بیمه رازی که مهمان شصت و دومین سهشنبههای پاسخگویی بود، گفت: شعبه فاطمی، شعبه تخصصی پرداخت خسارتهای حوادث رانندگی و ثالث بدنی است و پرونده افراد داخل خودرو که در سطح استان تهران دچار آسیب و فوت میشوند، در این شعبه رسیدگی میشود.
او با تاکید بر اینکه در دیگر استانها، بررسی پروندههای خسارت بدنی توسط شعب استانی بررسی میشود، ادامه داد: در سال جاری 54 پرونده با رشد 17 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تشکیل شده که تا به امروز به 53 پرونده رسیدگی شده است.
طاهری اقدم تصریح کرد: در مدت زمان مورد بحث بیش از 6 میلیارد تومان خسارت با رضایتمندی کامل پرداخت شده که دلیل رشد 17 درصدی نسبت به مدت مشابه، رشد قابل توجه در صدور بیمه نامه است.
مدیر شعبه تخصصی فاطمی بیان کرد: مبلغ پرداختی پرونده خسارت در سال جاری تا به امروز با رشد 250 درصدی نسبت به مدت مشابه رشد داشته که این موضوع به دلیل رشد مبلغ دیه در ابتدای سال 1402 بوده است.
او بیان کرد: پروندههای معوق سالهای گذشته در انتهای سال 1401 به طور کامل رسیدگی و پرداخت شده و این در حالی است که مدت زمان رسیدگی به پروندههای این شعبه، حداکثر 72 ساعت خواهد بود.
طاهری اقدم تاکید کرد: به دلیل اهمیت موضوع در شعبه تخصصی فاطمی، شورای خسارت با حضور کارشناسان ارشد شعبه تشکیل و این موضوع در روند رسیدگی خسارتها بسیار تاثیرگذار بوده است.
مدیر شعبه تخصصی فاطمی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه دلایل عمده در وقوع خسارتهای رانندگی چیست، گفت: سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و … از عمده دلایل وقوع حوادث رانندگی است.
برچسب ها :بیمه رازی ، بیمه گذاران ، پروندههای خسارت جرحی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0