کد خبر : 28087
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 خرداد 1403 - 14:00

مجتبی دوراندیش

دریافت هدیه نقدی 7 میلیون ریالی با افتتاح حساب در «همراه شهرپلاس» بانک شهر

دریافت هدیه نقدی 7 میلیون ریالی با افتتاح حساب در «همراه شهرپلاس» بانک شهر
شهروندان می توانند با افتتاح حساب در نرم افزار کاربردی «همراه شهر پلاس»، هدیه نقدی از بانک شهر دریافت کنند.

به گزارش خریدار، بروزرسانی نسخه جدید نرم افزار همراه شهرپلاس انجام و ضمن اضافه شدن خدمات کاربردی نوین، دریافت هدیه نقدی برای شهروندان در آن ممکن شده است.
شهروندان با افتتاح حساب در نرم افزار همراه شهر پلاس بانک شهر و سیر مراحل احراز هویت می توانند کد معرف را دریافت کرده و با استفاده از آن، دوستان خود را به ثبت نام در این نرم افزار دعوت کنند.
کاربران جدید دعوت شده، می بایست با نصب و ثبت‌نام در نرم افزار همراه شهر پلاس و انتخاب گزینه «افتتاح سپرده ویژه مشتریان جدید»، کد دعوت را در بخش “کد معرف” وارد کنند. پس از تکمیل فرایند ورود اطلاعات و افتتاح سپرده بانکی، هدیه ای به مبلغ 700.000 ریال به سپرده کاربر دعوت‌کننده و 300.000 ریال به سپرده کاربر جدید دعوت شده به صورت سیستمی واریز می شود.
کاربران می توانند به هر تعداد که تمایل دارند کد دعوت خود را برای مشتریان جدید ارسال کنند، اما صرفاً بابت 10 افتتاح سپرده اول، به فرد دعوت کننده هدیه تعلق خواهد گرفت. درخصوص دعوت های بعدی (بیش از 10 دعوت) صرفاً کاربر دعوت شده هدیه به مبلغ 300.000 ریال را دریافت خواهد کرد.
همچنین فرد دعوت شده از زمان دریافت پیام دعوت، حداکثر یک ماه فرصت دارد نسبت به افتتاح سپرده از طریق نرم افزار همراه شهر پلاس اقدام کند.
در پایان به اطلاع شهروندان می رساند؛ نسخه اندروید، ios و تحت وب (مناسب برای سیستم عامل IOS ) همراه شهر پلاس” از طریق سایت بانک شهر به نشانی: ‏http://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم افزار کافه بازار و مایکت قابل دسترسی است. با ارسال عدد 5 به شماره 200035 نیز می توانید لینک دانلود نرم افزار همراه شهر پلاس را دریافت کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.