کد خبر : 27238
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 14:22

مجتبی دوراندیش

حضور مدیران مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول در رویدادهای جانبی اینوتکس 2024

حضور مدیران مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول در رویدادهای جانبی اینوتکس 2024
مدیران مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول ضمن حضور فعال در طول نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، اقدام به ارائه سخنرانی‌‌ در بخش‌های مختلف کردند.

به گزارش خریدار، همراه اول به عنوان یکی از حامیان اصلی رویداد «اینوتکس ۲۰۲۴» و مشارکت فعال در این نمایشگاه، اقدام به ارائه و برگزاری سخنرانی های تخصصی کرد.

در همین راستا جمشیدی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی مرکز تحقیق و توسعه همراه در بخش استیج نمایشگاه اینوتکس اقدام به ایراد سخنانی در زمینه فعالیت ها و برنامه های نوآوری در همراه اول کرد.

این سخنرانی که در روز ابتدایی این رویداد مطرح شد ابتدا با ارائه شمای کلی از فعالیت های نوآوری آغاز شد. در این بخش نهادها و مجموعه های مختلف زنجیره ارزش نوآوری در همراه اول از جمله مرکز تحقیق و توسعه، حرکت اول، همراه کسب و کارهای هوشمند، هاب های بهشتی، اصفهان و شیراز توسط آنان به صورت کلی تشریح شد.

در ادامه به طور اختصاصی فعالیت های نوآوری در مرکز تحقیق و توسعه معرفی و توضیحات مختصری درباره هر کدام ارائه شد.

فعالیت های نوآوری مرکز تحقیق و توسعه شامل برگزاری رویدادهای فناورانه و نوآورانه، حمایت از رویدادهای علمی و فناورانه، حمایت از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، ایجاد زیرساخت های نوآوری، ایجاد همکاری های علمی و اجرایی در اکوسیستم، رصد فناوری و حمایت از نخبگان است که در این سخنرانی ترسیم کلی از نحوه انجام این فعالیت ها صورت گرفت.

لازم به ذکر است در این سخنرانی به دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات که توسط همراه اول در حال برگزاری است نیز اشاره شد و ضمن تشریح هدف همراه اول در این رویداد، از صاحبان ایده های فناورانه دعوت شد که طرح های خود در حوزه راهکارهای هوش مصنوعی در صنعت تلکام، راهکارهای نسل پنجم تلفن همراه و راهکارهای ابری و مراکز داده را به آدرس Rd.mci.ir ارائه دهند.

شایان ذکر است در روزهای باقیمانده از این رویداد نیز، مدیران دیگری از مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در سخنرانی ها و برنامه های دیگر این رویداد حضور خواهند داشت که به عنوان نمونه می توان به ارائه نیازمندی های تحقیق و توسعه در بخش ریورس پیچ و معرفی فعالیت های mci-next در روز پنجشنبه اشاره کرد.

همراه اول در این دوره از اینوتکس با محوریت مرکز تحقیق و توسعه در سالن ۴، غرفه ۳۰۴ حضور فعالی داشته و میزبان نخبگان، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.