کد خبر : 27808
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 12:29

معاون وزیر تعاون خبر داد

مریم آهون بر

ثبت ۴۰۰ هزار شغل در سامانه جست‌وجوی شغل

ثبت ۴۰۰ هزار شغل در سامانه جست‌وجوی شغل
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت در مدت زمان کمتر از ۱۰ ماه از راه‌اندازی سامانه جست‌وجوی شغل، ۴۰۰ هزار فرصت شغلی در این سامانه بارگذاری شد.

به گزارش خریدار، «محمود کریمی بیرانوند» روز (یکشنبه) در آیین امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با موضوع «لغو تعهد خدمت آموزش رایگان دانش آموختگان و دانشجویان انصرافی و اخراجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی دولتی با استفاده از گواهی عدم کاریابی به صورت الکترونیکی بر بستر سامانه جست‌وجوی شغل» افزود: سامانه جست‌وجوی شغل یادگار شهید رئیسی است.

وی توضیح‌داد: پایان دی ماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور به مرکز ستادی آمد و ما نیز مشغول گزارش کار به وی بودیم. آیت‌الله رئیسی به ما گفت سامانه‌ای دارید که کارفرما و کارجو بتوانند یکدیگر را پیدا کنند؟ پاسخ دادیم که هست اما خوب نیست، آیت‌الله رئیسی دستور ایجاد این سامانه را داد و در مدت مدت چهار ماه نسخه بهبود یافته جست‌وجوی شغل که از گذشته وجود داشت، در وزارت تعاون راه‌اندازی و تیرماه ۱۴۰۲ به طور رسمی رونمایی شد.

کریمی بیرانوند افزود: در کمتر از ۱۰ ماه ۴۰۰ هزار فرصت شغلی در سامانه بارگذاری و نزدیک به ۵۰ هزار به‌کارگماری در همین مدت انجام شد.

وی تصریح‌کرد: یکی از کارکردهای این سامانه شفاف‌سازی است.

در این مراسم «هاشم داداش‌پور» معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز حضور داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.