کد خبر : 28090
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 خرداد 1403 - 14:09

معاون شعب و توسعه بازار:

مجتبی دوراندیش

توسعه زنجیره ارزش،مشتری مداری و ارائه سرویس مناسب در دستور کار بانک کارآفرین

توسعه زنجیره ارزش،مشتری مداری و ارائه سرویس مناسب در دستور کار بانک کارآفرین
سهراب صادقی مهمترین اولویت های سال جاری بانک کارآفرین را مشتری مداری، توسعه زنجیره ارزش محصولات و ارائه خدمات کارآمد برای بازار های هدف خواند.

به گزارش خریدار؛ معاون شعب و توسعه بازار بانک در جمع مدیران ستادی و روسای شعب با ارائه گزارشی از عملکرد شعب در سال۱۴۰۲گفت: مهمترین اقدام بانک‌ها تجهیز منابع، بویژه منابع ارزان قیمت است که با تکیه بر آن امکان فعالیت در سایر زمینه‌ها برای بانک فراهم می‌شود.
وی تاکید کرد: بانک کارآفرین در سال گذشته با وجود تمام شرایط حاکم بر عملکرد شبکه بانکی توانست کارنامه قابل قبولی از خود ارائه دهد که امیدواریم با تلاش مضاعف همکاران در واحدهای صف و ستاد در سال جاری نیز بتوانیم در راستای اهداف عالیه بانک گام برداشته و در پایان سال کارنامه‌ای به مراتب بهتر از سال‌های قبل ارائه کنیم.

معاون شعب و توسعه بازار بانک با اشاره به اهم برنامه‌های این معاونت در سال۱۴۰۳ تاکید کرد: توسعه بانکداری الکترونیکی و ارائه خدمات غیر حضوری با محوریت پلتفرم دیجیتال Hi bank، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌های هدف، ارائه محصولات و خدمات جدید، توسعه شبکه پذیرندگان،درگاه‌های پرداخت و دستگاه‌های کش‌لس ( POS، IPG، CASHLESS) از برنامه‌هایی است که در سال۱۴۰۳ به جد پیگیر خواهیم بود.
صادقی همچنین ادامه روند پایش مستمر و بهبود عملکرد شعب در شاخص‌های برنامه عملیاتی و توسعه تعاملات با مشتریان شرکتی، گسترش پرتفوی مشتریان حقیقی، ضمانت انتشار اوراق و بهره‌گیری از خدمات بازار سرمایه برای تامین مالی مشتریان بانک، حضور موثر در نمایشگاه‌های هدف و هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های گروه مالی بانک را از دیگر برنامه‌هایی خواند که در سال جاری پیگیری و در دستور کار این معاونت قرار خواهد داشت.
وی همچنین خطاب به روسای شعب بانک به منظور توجه ویژه به برنامه‌ها و استراتژی‌های بانک،خواستار تلاش بیشتر همکاران در جهت نیل به این اهداف شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.