کد خبر : 9901
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مهر 1401 - 12:23

به عنوان دستگاه برتر در جشنواره «شهید رجایی استان تهران»

تقدیر از شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران

تقدیر از شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران
شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر استان تهران انتخاب شد.

به گزارش خریدار ، بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان تهران با هدف معرفی دستگاه های اجرایی برتر در ارزیابی عملکرد سال، ۲۴ مهرماه با حضور استاندار تهران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان تهران برگزار شد.
در این جشنواره نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ شصت و پنج دستگاه اجرایی استان تهران در بازه زمانی خرداد ماه تا مرداد ماه سال جاری، در قالب شاخص‌های عمومی و اختصاصی انجام شد و برگزیدگان استان مبتنی بر نتایج مذکور، در جشنواره شهید رجائی مورد تقدیر قرار گرفتند.
در این جشنواره، شرکت شهرک های صنعتی تهران در کنار چند دستگاه اجرایی دیگر که در محورهای تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، مصوبات سفرهای استانی، مشارکت فعال و اثربخش در هزینه کرد بودجه، مشارکت فعال و اثربخش در نظام تصمیم‌گیری استان، کیفیت ارائه خدمات و پاسخگوئی، مشارکت در نظام آمار و فناوری اطلاعات استان و فعالیت‌های موثر در حوزه بهداشت و سلامت جامعه که اقدامات برجستها‌ی داشته‌اند، مورد تقدیر قرار گرفت.
همچنین از دو دستگاه برگزیده و پنج دستگاه برتر در هر یک از گروه‌های پنجگانه اعلام شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، نیز تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.