کد خبر : 20312
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 21:22

مجتبی دوراندیش

تشریح جزئیات طرح اعتباری بانک شهر با عنوان “بسته اعتباری کارکنان سازمان ها”

تشریح جزئیات طرح اعتباری بانک شهر با عنوان “بسته اعتباری کارکنان سازمان ها”
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر به تشریح جزئیات طرح اعتباری این بانک با عنوان "بسته اعتباری کارکنان سازمان ها" پرداخت.

به گزارش خریدار، رضا قنبرزاده در همین رابطه گفت: بانک شهر در راستای کمک به سازمان‌ها و به‌ منظور بهبود وضعیت معیشت و توان خرید کارکنان آنان ، اقدام به ارائه طرح اعتباری با عنوان بسته اعتباری کارکنان سازمان‌ها کرده است.
قنبرزاده تصریح کرد: بر این اساس سازمان‌ها با افتتاح حساب در بانک شهر و انتقال حساب حقوق کارکنان خویش به‌ این بانک می توانند از خدمات اعتباری در نظر گرفته‌شده با شرایطی منعطف و رقابتی بهره مند گردند.
وی با بیان اینکه این طرح بر اساس نگاه ویژه مدیرعامل بانک شهر به نوع ارتباط با شرکت‌های بزرگ و نهادهای فعال در زیست‌بوم اقتصادی کشور تدوین‌شده است، ادامه داد: در این طرح، اعتبار تخصیصی به کارکنان سازمان‌های طرف قرارداد در قالب دو عقد قرض‌الحسنه و مرابحه به کارکنان معرفی‌شده از سوی ایشان با دوره بازپرداخت 12، 24 و 36 ماهه در چارچوب قوانین و مقررات بانکی تعلق خواهد گرفت.
قنبرزاده گفت: همچنین باهدف افزایش مبلغ تسهیلات و استفاده از ظرفیت شرکت‌های تابعه بانک و توسعه سهم بازار ایشان، افراد معرفی‌شده می‌توانند به‌منظور خرید کالاها و یا محصولات عرضه‌شده در فروشگاه دیجی شهر از مبلغ بیشتری تسهیلات بهره مند گردند.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تمایل سازمان‌ها به تقویت توان خرید کارکنان خویش، بسته مذکور ابزاری بسیار اثربخش برای تعامل بهتر با سازمان‌ها و بهره مندی آنان از خدمات بانک شهر خواهد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.