کد خبر : 20715
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 تیر 1402 - 11:58

مجتبی دوراندیش

تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر ارائه خدمات دهی مطلوب در دیدار با کارآفرینان و تولیدکنندگان استان زنجان

تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر ارائه خدمات دهی مطلوب در دیدار با کارآفرینان و تولیدکنندگان استان زنجان
عضو هیات مدیره، اعضای هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران در سفر به استان زنجان از برخی بنگاه های بزرگ اقتصادی و شرکت های بزرگ تولیدی و صنعتی این استان با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم، بازدید کردند.

به گزارش خریدار، حسن مونسان عضو هیات مدیره به همراه نصرت اله شهبازی معاون اعتباری، محمدنور آزادی عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران ضمن بازدید از گروه صنعتی ایران ترانسفو، شرکت صنعتی پتروشیمی زنجان، شرکت کانه آرایی و شرکت الیاف مهر مرکزی به طور جداگانه با مدیران این شرکت های بزرگ صنعتی استان دیدار و به تشریح خدمات و توانمندی های بانک ملی ایران پرداخت.

وی در این دیدارها حمایت از بخش تولید را یکی از اهداف مهم بانک ملی ایران خواند و بر تحقق شعار سال برای پشتیبانی از تولید تاکید کرد و اظهارداشت: بانک به بهبود و تقویت تولید و ایجاد فرصت های اشتغالزایی در کشور نگاهی راهبردی و حمایتی دارد و برای موفقیت کسب و کارها و بنگاه های اقتصادی بزرگ در کشور بی شک آنها را حمایت و همراهی خواهد کرد.

مونسان با اشاره به این که بانک ملی ایران در دوران جنگ تحمیلی و بعد از انقلاب اسلامی خدمات موثر، مطلوب، ارزشمند و سازنده ای برای ایجاد زیر ساخت های کشور ارائه کرده است، تصریح کرد: بانک ملی ایران با خدمات شایسته و منحصربفرد خود نظیر حمایت از صنعت و طرح های زیربنایی تا خدمات عام المنفعه، کمک به اقشار نیازمند و اقدامات به عمل آمده در حوزه مسئولیت های اجتماعی نقش مهمی در توسعه کشور ایفا کرده است.

وی به 52 میلیون مشتری این بانک اشاره کرد و افزود: فعالیت بانک ملی ایران به‌عنوان حامی صنعت، وظيفه اي بسيار سنگين و حائز اهميت در جهت ايجاد ارزش افزوده و توزيع عادلانه ثروت و محروميت زدايي در مناطق مختلف كشور است.

مونسان خاطرنشان کرد: این استان جایگاه ویژه ای در کشور دارد و از این رو ما همه توان خود را به منظور افزایش سطح بهره مندی استان از خدمات گسترده مالی بانک به کار خواهیم بست.

همچنین وی در این دیدار با صنعتگران و تولیدکنندگان استان زنجان به ارائه خدمات بانک ملی ایران در حوزه ارزی اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران می تواند در کنار صنایع استان با وجود منابع و شبکه قوی ارزی، کمک ها و خدمات چشمگیر و قابل توجهی در جهت توسعه بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی ارائه دهد.

وی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به رویکرد جدید بانک خاطرنشان کرد: رویکرد جدید بانک ملی ایران نگرش حمایت و تکمیل زنجیره ارزش در بخش تولید و اشتغال است.

نصرت اله شهبازی معاون اعتباری بانک ملی ایران در این دیدار ها گفت: این منطقه از لحاظ وجود صنایع مختلف دارای ویژگی های قابل توجهی است و با استفاده از منابع تخصیصی و بهره برداری از اولویت ها و خدمات مالی که برای این منطقه در نظر گرفته شده است، می توانیم به اشتغال، تولید و توسعه استان کمک کنیم.

وی گفت: بانک ملی ایران هر جا که لازم باشد با تمام توان در جهت حمایت از تولید و اشتغال کشور گام بر می دارد.

محمدنور آزادی عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی ایران نیز در این بازدیدها به تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در قالب کارگروهی برای پاسخ به درخواست های صنایع استان زنجان با هدف ارایه خدمات اعتباری بهینه و مطلوب به این شرکت ها خبر داد.

وی تاکید کرد: بانک ملی ایران همیشه و در همه حال در کنار صنعتگران است و به خصوص در سال جاری که با نام «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است بیش از پیش همراه و خدمت رسان واحدهای تولیدی خواهد بود .

گفتنی است، در این دیدارها هر یک از مدیران شرکت ها به طور جداگانه با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های واحدهای تولیدی خود، نیازها و خواسته های خود از مدیران ارشد بانک ملی ایران را مطرح کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.