کد خبر : 11013
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1401 - 12:03

زاکانی:

برنامه چهارم توسعه ارائه شد

برنامه چهارم توسعه ارائه شد
برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران از سوی علیرضا زاکانی شهردار تهران به رئیس شورای اسلامی شهر تهران ارائه شد.

به گزارش خریدار، همزمان با یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، برنامه چهار ساله چهارم توسعه شهرداری تهران از سوی علیرضا زاکانی به شورا تقدیم شد.

بر اساس این گزارش، امروز شهردار تهران برای ارائه این برنامه و انجام توضیحات در خصوص برنامه چهارم توسعه در صحن شورای شهر تهران حضور یافت.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در جلسه امروز شورا گفت: از شورای شهر به واسطه دو مصوبه ای که با دغدغه‌ تصویب کرد، تشکر می کنم؛ زیرا که موضوع تخفیفات عوارض، ایجاد گشایش برای زندگی مردم و ایجاد زمینه رونق در ساخت و توسعه و آبادانی این شهر از دغدغه های جدی شورای ششم است.

وی با بیان اینکه دو نگاه در مجموعه مدیریت شهری به صورت کلان از گذشته تا حال رخ نمایی کرده است، افزود: یک نگاه برای گشایش مردم و نفع و عایدی آنان است و نگاه دیگر برای گران تر کردن اداره شهر است که شرایطی را فراهم کرد که امروز ویرانی بازار ساخت و ساز و اجاره نشینی در کشور محصول آن نگاه است.

زاکانی ادامه داد: از این رو توجه شورا نسبت به ارائه تخفیفات و گشایش کار مردم به صورت نقد و اقساط بدون افزایش میزان آن- پرداخت عوارض در طول ۲۴ تا ۳۶ ماه تقسیط شده- حکایت از این دارد که دغدغه شورا و شهرداری دغدغه مردم است. به طوری که مدیریت شهری توجه دارد شهر را به سمت ارزانی، گشایش و ایجاد زمینه زندگی آرام و با آسایش و همراه با رشد مادی و معنوی سوق دهد.

شهردار تهران اضافه کرد: ما مفتخریم که امروز برنامه چهارم توسعه و آبادانی شهر را تقدیم شورا می کنیم. حدود دو ماه و نیم قبل بود که شورا ۳۴ سیاست را ابلاغ کرد که مبتنی بر این سیاست‌ها برنامه چهارم توسعه شهر تنظیم شود؛ در گذشته نیز زحماتی کشیده شده بود و برنامه سوم و ماقبل آن تنظیم شده بود اما این برنامه تفاوت های جدی با برنامه های قبل دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.