قائم مقام موسسه اعتباری ملل در همایش مسئولان حقوقی مطرح کرد؛
با تعامل با مشتریان نسبت به وصول مطالبات اقدام نمایید

به گزارش خریدار، آقای مروجی با تاکید بر استفاده از تجربه و خط مشی متخصصان در جهت وصول مطالبات گفت:کمیته ها و کمیسیون های وصول مطالبات در حوزه ها و مناطق نقش فعالتری در این امر داشته باشند و پروندههای مطالباتی را کمتر به اداره حقوقی ارسال نمایند.
وی با اشاره براین نکته که در بخش پیگیری و وصول مطالبات بحث دعاوی و حقوقی می بایست آخرین مرحله باشد افزود: همکاران در تعامل با بدهکاران و پرونده های مطالباتی نهایت سعی خود را بر مذاکره و گفتگو بر اساس دستورالعمل ها متمرکز سازند و بحث دعاوی را به مراحل نهایی موکول کنند.
ایشان در خصوص راهکارهای وصول مطالبات اظهار داشت : فرهنگ وصول مطالبات در بین همکاران باید جاری باشد و پیگیری مستمر و مداوم اقساط از ابتدای شروع اقساط از طریق شعب انجام گیرد.
قائم مقام موسسه در خاتمه ضمن تشکر از فعالیتهای همکاران حقوقی ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی همکاران به شرایط مطلوب و ایده آل مد نظر موسسه دست یابیم.
برچسب ها :تسهیلات ، موسسه اعتباری ملل ، وصول مطالبات
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0