کد خبر : 29127
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 23:29

رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

مجتبی دوراندیش

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کاملاً مردمی است

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کاملاً مردمی است
رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بازدید از دو کارخانه فولاد در مازندران گفت: خدماتی که بانک قرض الحسنه مهر ایران ارائه می‌کند نشان می‌دهد این بانک کاملاً مردمی است.

به گزارش خریدار، «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از کارخانه‌های فولاد بهمن و خروش صنعت در شهرک صنعتی بشل استان مازندران بازدید کرد.

در این بازدید «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به خدمات بانک به آحاد مختلف مردم، گفت: نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور با داشتن بیش از ۱۷ میلیون مشتری نشان داده یک بانک کاملاً مردمی است و هدفی جز خدمت‌رسانی به آحاد مختلف جامعه ندارد.

امامی تأکید کرد: کاهش نرخ نکول بانک نشان می‌دهد که مردم به خدمات ما اطمینان دارند. ما هم با اقداماتی مانند آسان‌آسازی دریافت وثایق، این اعتماد را جبران می‌کنیم.

همچنین «رضا قرائی‌پور» ضمن ارائه خدمات بانک بیان داشت: کمیته طراحی محصول بانک به دنبال ارائه محصولات و خدمات نوآورانه‌ای است که بتواند نیازهای روزافزون مشتریان را برطرف کند تا شعار «کارت قرض‌الحسنه کارت زندگی» عملی شود.

«وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران نیز ضمن اعلام آمادگی بانک برای همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌های استان، اظهار داشت: با پیوستن سازمان‌ها به طرح مهریار، کارکنان می‌توانند از مزایای وام‌های قرض‌الحسنه برای تأمین نیازهای ضروری و کالاکارت برای تأمین اقلام و کالاها بهره‌مند شوند.

مهندس «رضا احمدی» مدیرعامل شرکت بهمن فولاد، ضمن قدردانی از توجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نیازهای مالی کارکنان سازمان‌ها، گفت: رفاه کارگران برای ما بسیار مهم است و تأمین مالی ارزان‌قیمت می‌تواند به بهبود شرایط زندگی آن‌ها کمک شایانی کند.

مهندس «محمد اسمعیل اسمعیلی» مدیرعامل شرکت خروش صنعت، ضمن قدردانی از حضور مدیران بانک، بر اهمیت تأمین مالی در چرخه تولید و ایجاد ارزش افزوده تأکید کرد و گفت: شرکت خروش صنعت آمادگی کامل برای بهره‌مندی از خدمات مالی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به ویژه در زمینه ارائه وام به کارکنان، دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.