کد خبر : 12758
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401 - 15:12

با هدف حمایت از محصول ایرانی و کمک به رونق تولید و کسب و کار برگزار می شود

اولین نمایشگاه بزرگ کالا و خدمات نوزاد،کودک و نوجوان

اولین نمایشگاه بزرگ کالا و خدمات نوزاد،کودک و نوجوان
اولین نمایشگاه بزرگ کالا و خدمات نوزاد،کودک و نوجوان با رویکرد حمایت از محصول ایرانی و کمک به رونق تولید و کسب و کار و با هدف برقراری ارتباط میان تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و فعالان حوزه کودک و نوجوان، از ۲۱ تا ۲۵ آذرماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش خریدار،کامبیز آقائی، مدیر برگزاری این نمایشگاه با اعلام این خبر گفت: کشوری می تواند در زمینه اقتصاد روبه رشد باشد که مردم آن کشور از تولیدکننده داخلی و به تبع آن از کالای داخلی با کیفیت حمایت کنند که این امر باعث رونق تولید و افزایش اشتغالزائی در کشور می شود که امیدواریم این نمایشگاه بعنوان یک الگوی مناسب با معرفی توانمندی های تولید داخلی بتواند در اثربخشی به این حرکت تاثیرگذار باشد.

آقایی افزود: حمایت از تولیدات داخلی موجب رونق بازار، فعال شدن هر چه بیشتر چرخ صنعت و ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان و صنعتگران در ارائه کالا و خدمات بهتر خواهد شد.وی اضافه کرد: در این بین توجه به تولید در عرصه کودک و نوجوان حائز اهمیت بوده و می بایست به نحو شایسته، حاصل تفکر،هنر و سرمایه گذاری فعالان این حوزه،به شکل مطلوب به نمایش گذاشته شود.اگر امروزه از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در حوزه کودکان و نوجوانان حمایت جدی صورت گیرد شاهد حضور کالای ایرانی در بازارهای بین المللی خواهیم بود.

آقایی گفت: در اولین نمایشگاه کالا و خدمات نوزاد،کودک و نوجوان،گروههای تولیدی شامل: اسباب بازی و سرگرمی،سیسمونی،دکوراسیون اتاق کودک،پوشاک،محصولات آموزشی،نوشت افزار،و ارائه دهندگان خدمات مرتبط، آخرین دستاوردهای تولیدی خود را به نمایش خواهند گذاشت. وی خاطر نشان کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا ارتباط تولیدکننده و مصرف کننده بیش از پیش مستحکم تر و همچنین دستیابی به مهمترین ابزار بازاریابی و فروش در این نمایشگاه شکل مطلوبی بگیرد.

اولین نمایشگاه کالا و خدمات نوزاد،کودک و نوجوان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای نظارت بر اسباب بازی، دفتر صنایع ورزشی و خلاق وزارت صمت، اتاق اصناف تهران،سازمان صنعت و معدن استان تهران ، از ۲۱ تا ۲۵ آذر ماه۱ درمحل نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خیابان حجاب تهران، برگزار می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.