کد خبر : 10198
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 - 11:38

مجتبی دوراندیش

اهدای ۴۷۶ بسته نوشت افزار به دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن

اهدای ۴۷۶ بسته نوشت افزار به دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن
طی مراسمی، بانک مسکن با توزیع بسته های لوازم و التحریر در مدرسه شهدای بانک مسکن شهر آلونی، بار دیگر شکوفه های مهر و امید را به دانش آموزان این مدرسه هدیه داد.

به گزارش خریدار به نقل از هیبنا؛ بانک مسکن در راستای تداوم تحقق مسوولیت اجتماعی خود، با حضور در مدرسه شهدای بانک مسکن شهر آلونی، با توزیع حدود 476 بسته لوازم‌التحریر میان دانش آموزان این مدرسه، حمایت خیرخواهانه خود را از دانش آموزان این مدرسه اعلام کرد.

در این مراسم که جمعی از مسوولان آموزش و پروش شهرستان خانمیرزا حضور داشتند، طهماسبی معاون منابع انسانی آموزش پرورش آلونی نیز ضمن تشکر از حمایت‌های همه‌جانبه بانک مسکن در جهت ساخت و تجهیز این مدرسه، از حضور مجدد بانک مسکن در سال تحصیلی جدید و اهدای بسته‌های حمایتی لوازم‌التحریر به دانش آموزان تقدیر کرد.

همچنین شریفی مدیر نوبت دخترانه مدرسه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تعلم، حضور بانک مسکن را در شهر آلونی واقع در شهرستان خانمیرزا گرامی داشت.

وی از مدرسه شهدای بانک مسکن در شهر آلونی، به عنوان یادگاری ماندگار و بنایی ارزشمند برای مردم این شهرستان یاد کرد.

رییس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت شعب استان، پس از تقدیر و تشکر از همکاری و پیگیری‌های دلسوزانه مسئولین آموزش و پرورش شهرستان خانمیرزا و مدیران مدرسه شهدای بانک مسکن آلونی در راستای تجهیز و تکمیل مدرسه، اظهار کرد: بانک مسکن در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و از محل هزینه‌های امور فرهنگی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک، تاکنون اقدام به ساخت چندین مدرسه در مناطق محروم کشور کرده تا با این عمل خداپسندانه به مردم عزیز کشورمان خدمتی کرده باشد و بنایی ارزشمند را برای مردم مناطق محروم کشور به یادگار گذارد.

در پایان مراسم نیز در فضایی شاد و دوستانه، بسته های لوازم و التحریر بین دانش آموزان مدرسه توزیع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.