کد خبر : 29359
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 مرداد 1403 - 15:05

مجتبی دوراندیش

امضای تفاهم نامه همکاری بانک سپه و اتاق اصناف ایران

امضای تفاهم نامه همکاری بانک سپه و اتاق اصناف ایران
تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای توسعه تعاملات و افزایش همکاری های دوجانبه، به امضای دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر صفایی رئیس اتاق اصناف ایران رسید.

به گزارش خریدار، دکترآیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران ارشد بانک برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و خدمات اتاق اصناف، گفت: همکاری و تعامل این دو مجموعه، فرصت بزرگی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم عزیز کشورمان فراهم می‌کند.

دکتر ابراهیمی با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ بانک سپه در بازار پولی و مالی کشور، خاطرنشان کرد: این بانک در حال حاضر ضمن بهره‌مندی از سرمایه انسانی جوان، توانمند و مستعد، با بکارگیری فناوری‌های نوین بانکی و استفاده از شبکه گسترده بانکداری الکترونیک از آمادگی کافی و ظرفیت‌های مناسب برای انجام ماموریت های بزرگ داخلی و بین المللی برخوردار است.

دکتر ابراهیمی با اشاره به تجارب ارزنده بانک سپه در همکاری با صنوف مختلف، ابراز امیدواری کرد تا با هم‌افزایی و همکاری این دو مجموعه و استفاده از قابلیت های بزرگی که در دو طرف وجود دارد، امضای تفاهم نامه همکاری مشترک مثمر ثمر واقع و موجب گره گشایی بیشتر از مشکلات هم میهنان عزیز شود.

در ادامه، دکتر صفایی رئیس اتاق اصناف ایران نیز با قدردانی از خدمات بانک سپه، گفت: این دو مجموعه قابلیت‌های بسیاری دارند که استفاده صحیح از این ظرفیت ها و افزایش تعاملات می‌تواند منشأ ارائه خدمات بزرگ به ذی‌نفعان آنها باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.