کد خبر : 29236
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 - 23:14

مجتبی دوراندیش

ارتقای سطح فعالیت شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون ضروری است

ارتقای سطح فعالیت شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون ضروری است
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون تاکید کرد ارتقای سطح فعالیت شرکت ضروری است.

به گزارش خریدار، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه و بررسی عملکرد مالی و عملیاتی شرکت در سال مالی منتهی به منتهی به پایان اسفند 1402 اظهار داشت: شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت عرض می‌کنم، یقینا رژیم ظالم و غاصب صهیونیستی پاسخ این حرکت تروریستی را دریافت خواهد کرد، وعده الهی درباره نابودی رژیم صهیونیستی به زودی محقق خواهد شد.
شیخ حسینی گفت: شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون از شرکت های تابعه و ابزاری بانک توسعه تعاون است، ظرفیت مناسبی در حوزه فعالیت شرکت فراهم است، شرکت به راحتی می تواند با بهره گیری از فرصت های موجود حوزه فعالیت خود را گسترش دهد. چنانچه شرکت از فرصت پرداخت تسهیلات بانکی و عملیات بانکی بهره لازم را ببرد و نیازهای بیمه ای مشتریان و بانک را به نحو مناسبی تامین نماید، امکان رشد و تقویت خود را فراهم ساخته است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون به عنوان رئیس جلسه مجمع گفت: مدیران ارشد بانک همواره نظارت داشته‌اند تا عملکرد شرکت ها به لحاظ رعایت قواعد مالی و حسابداری مطلوب باشد، انتظار است شرکتها علاوه بر عملکرد شفاف در حوزه مالی و کسب گزارش مطلوب حسابرسی، در حرکت های توسعه ای نیز موفق باشند.
این مقام بانکی خاطر نشان کرد: کارگزاری بیمه پوشش می‌تواند با تدوین مناسب برنامه راهبردی و اتخاذ راهبردها و راهکارها و تقویت ارتباط با واحدهای ستادی و اجرایی بانک عملکرد خود را ارتقا دهد. انتظار می‌رود شرکت در مهلت یک‌ماهه برنامه عملیاتی برای ارتقای سطح فعالیت را ارائه دهد. وی تاکید کرد: از اداره کل سرمایه گذاری بانک انتظار می‌رود در مسیر راهبری، نظارت و هدایت شرکت های تابعه اثربخشی و کارآمدی را داشته باشد. هیات مدیره بانک نیز آمادگی لازم برای اتخاذ تصمیم ها و هر گونه حمایت از روند رو به رشد شرکت ها را دارد.
شیخ حسینی ادامه داد: حضور آقای مجید سلیمی به عنوان عضو هیات مدیره شرکت می تواند موجب تسهیل فعالیت ها باشد، ارتباط مناسب ایشان با بدنه بانک می تواند موجبات تقویت سطح ارتباط میان بانک و شرکت و ذینفعان و مشتریان را پدید آورد. موضوع ثبت بموقع تغییرات در شرکت ها نیز حائز اهمیت است.
وی توصیه کرد: رضایت کارکنان عامل موثر در ارتقای سطح فعالیت شرکت است. تجربه نشان داده پرداختی‌ها صرفا کمک می کند تا نارضایتی وجود نداشته باشد، برای ایجاد انگیزه در کارکنان ضرورت دارد فرصت ها، مسئولیت ها، تفویض اختیار، استفاده صحیح و موثر از ابزارهای پرداخت و پاداش برای ایجاد انگیزه و تشویق مد نظر قرار گیرد.
نعمت اله رضایی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: موضوع فروش آنلاین بیمه نامه بسیار مهم است، با توجه به این که زیرساخت فناوری آن تا حد زیادی فراهم شده است شرکت باید با تامین نیروی مورد نیاز و اتخاذ راهبرد و در پیش گرفتن برنامه راهبردی موفقیت خود را در این بخش تضمین نماید. سهمی که در حال حاضر شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون در میان شرکت های کارگزاری بیمه دارد باید به طور دقیق تر احصا شود، این سهم باید به صورت سالیانه رشد مناسب خود را داشته باشد.این که شرکت در سطح عملیات و تحقق درآمد و کسب سود نتواند روند مناسب سالهای پیش را ادامه دهد قابل پذیرش نیست، همه ما به عنوان ارکان بانک وظایف و مسئولیت و ماموریت هایی در مجموعه بانک بر عهده داریم که باید به نحو شایسته ای برای عملکرد بهینه همکاری داشته باشیم.
سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: رضایت و انگیزه کارکنان حائز اهمیت است، مدیران شرکت باید با بهره گیری از ابزارهای مدیریتی ضمن راهبری مناسب کارکنان برای ارتقای عملکرد، موجبات رضایت آنان را فراهم کنند. چنانچه شرکت سطح عملیات خود را توسعه دهد امکان پرداخت بهتر به پرسنل نیز فراهم می آید. شرکت در ارائه گزارش عملکرد خود می توانست موفق تر عمل نماید. اگر هم رشدهایی در برخی موارد عملکردی رخ داده است این رشدها به صورت مناسبی تبیین نگردیده است.
حمید رضا البرزی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون علاوه بر آن که در تفاهم نامه ها و قراردادهای بانک می تواند نقش پشتیبان را در حوزه پوشش های بیمه ای نماید، باید از ظرفیت های درونی خود بهره ببرد و در فروش بیمه نامه و نیز ارتقای شاخص های عملکردی اهتمام لازم را داشته باشد. اداره سرمایه گذاری وظیفه دارد در طی سال ارتباط مستمر خود را با شرکت ها داشته باشد و هیات مدیره را نیز در جریان روند فعالیت آنان قرار دهد.
گفتنی است در ابتدای جلسه گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت قرائت گردید، اعضای مجمع درباره گزارش و نکات اصلی آن به گفتگو پرداختند. منیره عزب دفتر سرپرست شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون گزارشی به ارائه فعالیت های شرکت داد و اسماعیل فرهادی عضو موظف هیأت مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون نیز توضیحات تکمیلی در این باره مطرح کرد. همچنین رامین نجمی رئیس اداره کل سرمایه گذاری بانک نکات مهم مرتبط با مسائل اجرایی مجمع و مولفه های شرکت داری را مطرح نمود و اعضای جلسه نکات خود را مطرح نمودند. حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، شهرام بخشا معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و سید امیرحسین موسوی معاون مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت نکات مهمی را درباره شرکت عنوان نمودند. سید حسام الدین طباطبایی مدیرکل دفتر مرکزی حراست، مجید سلیمی عضو هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون، امید سلیمانی مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سمات، سید شهاب الدین پورعباسی سرپرست شرکت واسپاری توسعه تعاون، سید علی میر فخرایی رئیس اداره کل روابط عمومی، عبدالحمید حیدری رئیس اداره کل بازرسی فنی و تخصصی، سجاد ذوالفقار قشونی سرپرست معاونت نظارت بر امور بانکی و شرکت های تابعه اداره کل حفاظت کارکنان و سعید جمالی معاون نظارت بر تامین مالی و سرمایه گذاری ها اداره کل سرمایه گذاری نیز در جلسه حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.