معاونت مالی و سرمایهگذاری پست بانک ایران ابلاغ کرد؛
اتخاذ تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز 1402
به گزارش خریدار به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، این ابلاغیه بر اساس نامه 01/312288 مورخ 1401/12/18 اداره نظارت بر نظامهای پرداخت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده است و از بانکها و موسسات مالی کشور درخواست شده در روزهای پایانی سال واحدهای 24 ساعته پشتیبانی از مشتریان برای پاسخگویی به نیازهای آنان در حوزه پرداختهای کارتی، خودپردازها و پایانههای فروشگاهی در نظر گرفته شود و برای شعب، خزانه کشیک و نیروی متخصص برای پایش لحظهای و رفع مشکلات احتمالی مربوط به دستگاههای خودپرداز تعیین کنند.
مطابق این نامه، بانکها باید برنامهریزی مناسبی برای حضور مستمر 50 درصد از کارکنان در تمام ایام تعطیلات نوروز جهت ارائه خدمات بدون وقفه به مشتریان داشته باشند.
همچنین به منظور ایجاد سهولت در دسترسی مسافران نوروزی برای استفاده از خدمات دریافت و پرداخت علاوه بر استقرار خودپردازهای سیار در مناطق مسافرخیر شهری و روستایی، بانکها میتوانند اتاقکهای سیاری را جهت ارائه خدمات الکترونیکی، انتقال وجه و پرداخت قبوض در مناطق پرتردد، تجاری، بازارهای سنتی و فروشگاههای بزرگ در سراسر کشور تعبیه کنند.
بر اساس این نامه، بانکها باید اقدامات و برنامهریزیهای لازم را برای تعریف و استفاده از ایران چکهای دو میلیون ریالی را در خودپردازهای مورد نظراداره نشر اسکناس و خرانه بانک مرکزی ج.ا.ا انجام دهند و به مشتریان در مورد انواع ابزارهای پرداخت نوین در نظام بانکداری کشور اطلاعرسانی کاملی ارائه دهند.
برچسب ها :بانک مرکزی ، پایانههای فروشگاهی ، پست بانک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0