کد خبر : 9529
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مهر 1401 - 11:32

آغاز طرح بیمه تکمیلی در روستاهای کشور

آغاز طرح بیمه تکمیلی در روستاهای کشور
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: شرکت های بیمه‌ای مذاکره کرده ایم که ۳ استان با صورت پایلوت آغاز شد و با رفع نقاط ضعف به همه استان ها تعمیم می یابد. این استان‌ها آذربایجان شرقی، اصفهان و همدان هستند که 40 هزار بازنشسته دارند و در گام اول بیمه تکمیلی می‌شوند.

به گزارش خریدار ، بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در حاشیه همایش روز ملی روستاها و عشایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت جامعه هدف را تحت پوشش قرار داده است.وی افزو : این صندوق خدمات بیمه ای مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت را به جامعه هدف ارائه می دهد و این صندوق آن گونه که باید شناسانده نشده است که باید تلاش کرد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه امور درمانی روستاییان را سازمان بیمه سلامت انجام می‌دهد گفت: ما یک میلیون و 500 هزار بیمه شده داریم که در صددیم تا اینها را در آینده بیمه تکمیلی کنیم. 160 هزار نفر نیز بازنشسته هستند که بیمه تکمیلی مطالبه آنها هم بود. مدت ها کار کارشناسی انجام دادیم تا بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: ما با شرکت های بیمه‌ای مذاکره کرده ایم که ۳ استان با صورت پایلوت آغاز شد و با رفع نقاط ضعف به همه استان ها تعمیم می یابد. این استان‌ها آذربایجان شرقی، اصفهان و همدان هستند که 40 هزار بازنشسته دارند و در گام اول بیمه تکمیلی می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.