کد خبر : 20204
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 15:17

مجتبی دوراندیش

هشدار سازمان بورس درباره پیام‌های جعلی ثبت‌نام و دریافت سود سهام عدالت

هشدار سازمان بورس درباره پیام‌های جعلی ثبت‌نام و دریافت سود سهام عدالت
سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام‌کرد: انتشار هرگونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت، هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب فقط با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.

به گزارش خریدار، در چند روز گذشته پیامکی برای برخی از مردم ارسال شده که برای ثبت‌نام سهام عدالت ثبت نام کنند و در این پیامک گفته می‌شود سود ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومانی برای ثبت‌نام‌کنندگان واریز می‌شود.

در این زمینه «مهدی حاجی‌وند» مشاور رئیس سازمان بورس با بیان اینکه پیام‌های ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت که هر از گاهی در فضای مجازی منتشر می‌شود یک نوع کلاهبرداری جدید است، افزود: اگر اولویتی برای ثبت‌نام سهام عدالت وجود داشته باشد، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت بوده و سایر افراد در صدر ثبت قرار نمی‌گیرند؛ این در حالی است که در پیام‌های ثبت‌نام سهام عدالت جعلی اینگونه ادعا شده که همه افراد می‌توانند ثبت‌نام کنند و سایت برای همه گروه‌ها باز است.

وی بیان‌داشت: سود سهام عدالت به صورت خودکار به شماره شبای بانکی ثبت شده در سامانه سجام واریز می‌شود و سهامداران نباید برای دریافت سود سهام عدالت به سایت دیگری مراجعه کرده و برای دریافت سود سهام عدالت نباید هیچ‌گونه وجهی پرداخت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.