کد خبر : 21906
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 11:37

مجتبی دوراندیش

نقش مفید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اصلاح سیستم اقتصادی و مالی کشور مشهود است

نقش مفید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اصلاح سیستم اقتصادی و مالی کشور مشهود است
استاندار مرکزی اقدامات و فعالیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زمینه توسعه اقتصاد کشور، کمک به ایجاد اشتغال خرد و متوسط و اجرای سازوکارهای مناسب اداری در زمینه ارائه خدمات بانکی را الگویی مناسب برای شبکه بانکی کشور عنوان کرد.

به گزارش خریدار، «دکتر فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار استان مرکزی در دیدار با دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به ضرورت فعالیت بانک‌ها به صورت تخصصی در همه امور، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان یک بانک تخصصی در حوزه قرض‌الحسنه، نقش خود در اقتصاد کشور را به خوبی ایفا کرده و مسیر حرکت این بانک علاوه بر آثار مفید اقتصادی و اجتماعی، دارای برکات و اجر معنوی بسیاری است.
وی با تمجید از طرح‌ها و سیاست‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ۱۶سال گذشته توانسته مشکلات بسیاری را در سطوح مختلف جامعه برطرف کند و در حال حاضر این بانک الگویی مناسب برای شبکه بانکی کشور محسوب می شود.
«مخلص‌الائمه» با اشاره به اینکه این بانک توانسته در کوتاه‌ترین زمان، بهترین عملکرد را ارائه کند، افزود: این عملکرد مطلوب نتیجه جلب اعتماد مردم و استفاده از بروزترین فناوری‌ها و روش‌های بانکداری مدرن در زمینه ارائه خدمات بانکداری است.
در ادامه دیدار دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به کیفی‌سازی شعب بانک در ۲ سال اخیر، گفت: در حال حاضر با توسعه بانکداری مجازی و گسترش ابزارها و سطوح بانکداری الکترونیکی، بیش از ۷۰درصد از افتتاح حساب‌های بانکی و بیش از ۳۰درصد از وام‌های این بانک غیرحضوری انجام می‌شود.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هدف از ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه را رسوخ در همه ابعاد زندگی مردم عنوان کرد و افزود: این بانک با ارائه طرح‌های متنوع و مفید، برای رفع نیازهای مردم در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش، ورزش، بهداشت و درمان، سفر و انواع بیمه‌ها تلاش می‌کند.
وی با اشاره به اینکه اعتمادی ۲جانبه بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و مردم شکل گرفته، گفت: در حال حاضر نسبت مطالبات به مصارف این بانک کمتر از نیم درصد است که این میزان کم‌ترین میزان معوقات در شبکه بانکی کشور محسوب می‌شود.
«شمسی‌نژاد» افزود: این مهم در حالی به دست آمده که حجم و تعداد وام‌های پرداختی در این بانک نسبت به سال‌های گذشته شتاب بیشتری به خود گرفته است.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به دستاوردهای جدید این بانک از جمله ایجاد مرجعیت علمی قرض‌الحسنه، انتشار اولین اوراق قرض‌الحسنه در کشور، ایجاد مرکز نوآوری، رونمایی از نئوبانک قرض‌الحسنه «کیوبانک» و انجام بازاریابی‌های تخصصی در حوزه قرض‌الحسنه، گفت: این دستاوردها حاصل تلاش، تعهد، تدبیر و انگیزه همه کارکنان حوزه قرض‌الحسنه در کشور است و امیدواریم این موفقیت‌ها با هم‌افزایی و حمایت دستگاه‌های متولی استمرار یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.