کد خبر : 23996
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 دی 1402 - 13:25

نهمین نمایشگاه تراکنش ایران؛

مجتبی دوراندیش

مدال جشنواره محصول برتر سال 1402 به پلتفرم «سیپات» بانک سینا رسید

مدال جشنواره محصول برتر سال 1402 به پلتفرم «سیپات» بانک سینا رسید
در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، مدال جشنواره محصول برتر سال 1402 «فینتکس» به پلتفرم «سیپات» بانک سینا اعطا شد.

به گزارش خریدار، در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران که با حضور مدیران عامل بانک‌ها و فعالان حوزه بانکی برگزار شد، هیئت داوران جشنواره انتخاب محصولات برتر سال 1402 از میان 21 محصول ارائه شده، مدال این جشنواره را به سامانه سیپات بانک سینا اعطا کرد.

سیپات یکی از محصولات فناورانه سرزمین هوشمند سینا است که به عنوان سامانه حامی هوشمند ویژه ارائه خدمات بانکداری اجتماعی به گروه‌های مشتریان معرفی‌شده از سوی سازمان‌های حمایتی است.

بر اساس این گزارش، پیش از این، اعطای وام‌های حمایتی و اشتغالزایی در مناطق کم‌برخوردار مانند مناطق هدف بنیاد علوی که از سوی بانک سینا پرداخت می‌شد، با دشواری‌های زیادی برای مشتریان همراه بوده است مانند اینکه متقاضیان باید مسافت زیادی را برای انجام برخی امور تا نزدیک‌ترین شعبه بانک طی می‌کردند. دیگر آن‌که همکاران بانک سینا برای احراز هویت و افتتاح حساب برای این گروه، باید به این مناطق مراجعه می‌کردند تا فرآیند تسهیلات طی شود.
در سامانه سیپات، این امکان فراهم شده است که اطلاعات جامعه مخاطب بنیاد علوی به صورت سیستمی و مکانیزه بر روی این سامانه ثبت شده و سپس متقاضیان بنا بر انتخاب خود، برای دریافت تسهیلات به کانال غیرحضوری از طریق پلتفرم سیبانک و در شرایط خاص به کانال حضوری بانک هدایت شوند. به منظور ارائه خدمات به متقاضیان دریافت تسهیلات به روش حضوری، نسبت به ارائه خدمات بانکداری پرتابل در محل متقاضیان، ارسال شعب سیار یا هدایت مشتری به سمت نزدیک‌ترین شعبه اقدام خواهد شد.

مسیریابی، زمان‌بندی و تخصیص کانال مناسب بانکداری، همگی در این سامانه با بکارگیری الگوریتم‌های هوشمند انجام ‌می‌شود که با بهینه‌سازی انجام‌شده، کارایی ارائه خدمات به مشتریان افزایش پیدا می‌کند.

این جایزه را مهدی باستان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌و کار بانک سینا به عنوان نماینده این بانک از هیئت داوران دریافت کرد.

گفتنی است نهمین نمایشگاه تراکنش ایران به عنوان یکی از رویدادهای اثرگذار در حوزه صنایع مالی، بانکی و پرداخت کشور از تاریخ 18 لغایت 20 دی‌ماه سال جاری در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.