کد خبر : 24855
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 بهمن 1402 - 19:07

مجتبی دوراندیش

“لیزینگ کارآفرین” در جزیره‌ی کیش آغاز به کار کرد

“لیزینگ کارآفرین” در جزیره‌ی کیش آغاز به کار کرد
با حضور عضو هیات مدیره، معاونین و مدیران ارشد بانک، مدیران گروه مالی کارآفرین و جمعی از فعالان و تجار جزیره کیش، دفتر شرکت لیزینگ کارآفرین در منطقه آزاد کیش افتتاح شد.

به گزارش خریدار؛ همزمان با پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، طی مراسمی با حضور مدیران ارشد بانک و گروه مالی کارآفرین، نماینده اصناف و فعالان تجاری جزیره کیش و اصحاب رسانه، دفتر شرکت لیزینگ کارآفرین در ساختمان برج آنا معروف به ساختمان بورس اوراق بهادار کیش به طور رسمی افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور مهدی سیف علیشاهی عضو هیئت مدیره، علی تقوی و سهراب صادقی معاونین بانک، جمالی مدیرعامل گروه مالی، پاکدل مدیرعامل لیزینگ و جمعی از تجار و فعالان جزیره کیش برگزار شد، سیف علیشاهی با اشاره به خوشنامی و شفافیت بانک کارآفرین تاکید کرد: عملکرد شاخص بانک و مجموعه گروه مالی کارآفرین در بیش از دو دهه فعالیت به گونه ای رقم خورده است که نام بانک کارآفرین هم اکنون بر قله‌ی شفافیت مالی می درخشد.

وی با اشاره به خوشنامی بانک کارآفرین به دلیل تعامل همیشگی با مشتریان افزود: این خوشنامی با سختی به دست آمده است که به همین جهت از مدیران گروه مالی و لیزینگ می‌خواهیم که برای حفظ این خوشنامی تلاش کنند و سعی داشته باشند با عملکرد مطلوب خود باعث رشد حسن اعتبار بانک کارآفرین در جزیره کیش شوند.

در این مراسم جمالی مدیرعامل گروه مالی کارآفرین نیز به لزوم توسعه زنجیره خدمات مالی بانک اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی بانک کارآفرین ارائه زنجیره کامل خدمات مالی بود که با افتتاح دفتر لیزینک در جزیره کیش سبد کامل‌تری از این خدمات در این جزیره قابل ارائه خواهد بود.

وی با اشاره به پتانسیل‌های اقتصادی جزیره کیش ابراز امیدواری کرد: گروه مالی کارآفرین با همین رویکرد در آینده سبد کامل‌تری از محصولات مالی را ارائه خواهد کرد.

همچنین مسعود پاکدل آذر مدیرعامل لیزینگ نیز با اشاره به اهمیت وجود دفاتر لیزینگ در مناطق آزاد گفت: در حال حاضر بانک کارآفرین تنها بانک حاضر در جزیره کیش است که دفتر لیزینگ خود را در این جزیره راه اندازی کرده است و امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های منطقه آزاد و پتانسیل های اقتصادی موجود در این منطقه پاسخ گوی نیازهای تجار و فعالان اقتصادی باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.