کد خبر : 24084
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 دی 1402 - 15:59

مجتبی دوراندیش

فراخوان ایرانسل برای همکاری با شرکت‌های فناور داخلی در حوزه تجهیزات شبکه انتقال

فراخوان ایرانسل برای همکاری با شرکت‌های فناور داخلی در حوزه تجهیزات شبکه انتقال
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با اعلام فراخوانی و با هدف توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور، از محققان و شرکت‌های دانش‌بنیان، دعوت به همکاری کرد.

به گزارش خریدار، به دنبال توافق‌ سه جانبه با موضوع «توسعه زیست‌بوم نوآوری و بومی‌سازی زیرساخت‌های راهبردی و گلوگاهی حوزه ارتباطات و هوشمندسازی صنایع»، بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل در نظر دارد با هدف حمایت از تولید داخل، بومی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های تحقیقاتی و دانش‌بنیان، جهت تأمین نیازمندی‌های خود در حوزه «رادیو مایکروویو و آنتن مربوطه در باند E (با محدوه فرکانس‌های ۶۰ تا ۸۰ گیگاهرتز)»، از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، دعوت به همکاری با رویکرد تحقیقاتی کند.

ایرانسل از تمامی شرکت‌های داخلی فعال در این زمینه، دعوت می‌کند از ۲۰ تا ۳۰ دی ۱۴۰۲، با مراجعه و ثبت‌نام در سامانه مدیریت تأمین ایرانسل به نشانی sourcing.irancell.ir، سوابق و اطلاعات طرح‌ها و تحقیقات خود را تکمیل و بارگذاری کنند.

پس از پایان مهلت ثبت‌نام و اعلام آمادگی از سوی شرکت‌های فناور، مراحل اولیه ارزیابی توسط ایرانسل انجام شده و شرکت‌های منتخب، به جلسه ارائه توانمندی‌ها با حضور تیم فنی و واحد تحقیق و توسعه ایرانسل دعوت می‌‌شوند. در مرحله پایانی نیز قرارداد تولیدی یا توافقنامه تحقیقاتی، در قالب طرح‌های حمایتی و اعطای تسهیلات با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و ایرانسل، منعقد می‌شود.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، آن‌ را پیگیری می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.