کد خبر : 9538
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مهر 1401 - 11:52

ظرفیت شرکت های دانش بنیان‌ صنعت حمل و نقل هوایی را در مقابل تحریم مقاوم کرد

ظرفیت شرکت های دانش بنیان‌ صنعت حمل و نقل هوایی را در مقابل تحریم مقاوم کرد
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و به اشتراک گذاری نقاط توانمندی شرکت‌های هواپیمایی برای صنعت ما آورده داشت و ما را در حوزه تحریم مقاوم کرد.

به گزارش خریدار  ، کاپیتان محمد محمدی بخش امروز در نشست خبری در محل سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: ارتقاء سطح سازمان هواپیمایی به عنوان نهادی که در حوزه تولید، طراحی و ساخت فعالیت هایی را انجام دهد در دستور کار قرار گرفته است و از این ظرفیت استفاده حداکثری می‌شود.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها در مجموعه صنعت هوایی همچنین به اشتراک گذاری نقاط توانمندی شرکت های هواپیمایی برای صنعت ما آورده داشت و ما را در حوزه تحریم ها مقاوم کرد.

وی ادامه داد: تلاش کردیم از آموزش های روز دنیا در صنعت حمل و نقل هوایی استفاده کنیم،همچنین توسعه هوانوردی عمومی به خوبی در دستور کار قرار گرفت.

* 2084 پرواز اربعین در 2 هفته انجام شد

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: امسال در موضوع پروازهای اربعین تلاش کردیم قیمت کارشناسی برای بلیت احصا کنیم و به این قیمت بلیت پایبند باشیم و آن را به دقت پیاده کردیم.

وی بیان کرد: امسال از 21 فرودگاه کشور به نجف و بغداد پرواز داشتیم و تا 30 شهریور در مدت 2 هفته 2084 پرواز اربعین انجام شد در حالی که پیش از این هفته ای 120 پرواز به عراق داشتیم اما با رایزنی با عراق این عدد بسیار افزایش یافت و فرودگاه نجف واقعا بیش از این ظرفیت نداشت.

محمدی بخش اظهار کرد: 257 هزار و 87 زائر از فرودگاه های کشور در این مدت اعزام و پذیرش شدند.

محمدی بخش گفت: سازمان هواپیمایی کشوری یک تیم کارشناسی به صورت 3 شیفته در فرودگاه نجف مستقر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.