کد خبر : 23179
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 18:25

مجتبی دوراندیش

شرایط ویژه ایرانسل برای کارکنان دارای معلولیت

شرایط ویژه ایرانسل برای کارکنان دارای معلولیت
شایا (شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل)، در چارچوب مسئولیت اجتماعی و با هدف بهره‌گیری از توانایی افراد دارای معلولیت، با فراهم‌کردن شرایط ویژه برای توانیابان، پنج درصد از نیروی کار خود را از جامعه معلولان انتخاب و همزمان با روز جهانی معلولان، از آن‌ها تقدیر کرد.

به گزارش خریدار، شایا (شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل) که خدمت جدید ایرانسل برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها برای برون‌سپاری تمامی عملیات‌های ارتباط با مشتریان، توسعه نرم‌افزارهای مرتبط با خدمات ارتباط با مشتریان و مدیریت منابع انسانی با هدف تحول فضای کسب‌وکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری است، پنج درصد از نیروی کار خود را از جامعه معلولان انتخاب کرده است. همچنین شایا امروز یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ و همزمان با روز جهانی معلولان، از تلاش‌ها و فعالیت‌های این گروه از کارمندان خود تقدیر کرد.

شایا با هدف بهره‌گیری از توانایی این گروه از افراد جامعه و با توجه به لزوم استخدام آنان در شغل‌های متناسب با شرایط‍‌شان، پنج درصد از همکاران خود را از میان افراد دارای معلولیت در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، زنجان و کردستان، انتخاب کرده است و در نظر دارد تا در آینده نزدیک، این میزان را به ۱۰ درصد از کل نیروی کار خود برساند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، علاوه بر ایجاد شرایط کاری مناسب افراد توانیاب، پس از اجرایی کردن دورکاری حداکثری در دوران کرونا و دیجیتالی کردن فرآیندهای سازمانی، از این امکان که برای تمامی کارکنان فراهم شده نیز، برای بهبود شرایط کاری توانیابان فعال در تیم شایا، به صورت ویژه استفاده کرده است.

ورود به دنیای کار و کسب درآمد، فراهم شدن زمینه‌های آموزش برای تسهیل فرآیندهای شغلی، حضور در جامعه و جلوگیری از کاهش تأثیر محدودیت‌ها بر افراد، از جمله اهدافی است که موجب در اولویت قراردادن استخدام افراد دارای معلولیت در شغل‌های متناسب با آن‌ها، با امکان دورکاری و ایجاد شرایط ویژه، در مسیر همکاری با ایرانسل می‌شود.

ایرانسل هم‌سو با اهداف مسئولیت اجتماعی، متعهد است تا ضمن ارائه خدمـات ارتباطـی و راهکارهـای دیجیتالـی به طـور فراگیر بـه تمـام مـردم جامعـه از جمله ساکنان مناطـق کم برخـوردار، افراد دارای معلولیت و…، بهره‌گیری از توانایی همه افراد جامعه از جمله افراد دارای معلولیت را هم به شاخص‌های کلیدی عملکرد خود اضافه کند.

شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا»، بستر ارائه خدماتی است که با هدف تحول فضای کسب‌وکار و مدیریت هزینه‌های عملیاتی، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری، خدمات برون‌سپاری مراکز ارتباط با مشتریان و توسعه نرم‌افزار را به کسب‌وکارها ارائه می‌کند.

از جمله مزایای سرویس شایا می‌توان به مرکز تماس هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی، نرم‌افزار کاربردی دستیار هوشمند و پلتفرم پیشرفته چت، ارزیابی مستمر کیفیت خدمات پشتیبانی، فضای آموزش حضوری و پلتفرم آموزش آنلاین، تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته، گزارش‌دهی و ارائه داشبوردهای هوشمند آنلاین مدیریتی و… اشاره کرد که با هدف ارائه خدمات برون‌سپاری ارتباط با مشتریان، طراحی و اجرا شده و باعث کاهش هزینه‌های عملیاتی کسب‌وکارها می‌شود.

راه‌اندازی اولین مرکز تماس ناشنوایان در کشور و ارائه پشتیبانی ارتباط با مشتریان ناشنوا و کم‌شنوا از طریق ارتباط ویدیویی با زبان اشاره، دسترسی‌پذیری سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من برای نابینایان، حمایت از ایده‌ها و رویدادهای تخصصی این حوزه به منظور تلاش برای فراگیری و دسترسی‌پذیری خدمات دیجیتال برای افراد دارای معلولیت، مطالعه امکان سنجی روی پروژه بررسی میزان دسترسی‌پذیری مراکز و نمایندگی‌های ایرانسل برای افراد دارای معلولیت، اختصاص دیتای رایگان به نابینایان و کم‌بینایان در روز عصای سفید، همکاری در پویش‌های اطلاع‌رسانی انجمن‌های معتبر حوزه توانیابان و…، از دیگر اقدام‌های ایرانسل برای حمایت از جامعه توانیابان کشور است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.