کد خبر : 25266
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 اسفند 1402 - 14:39

مدیرعامل بانک مسکن :

مجتبی دوراندیش

روابط عمومی‌ها ارکان اصلی جهاد تبیین در کشور محسوب می‌شوند

روابط عمومی‌ها ارکان اصلی جهاد تبیین در کشور محسوب می‌شوند
مدیرعامل بانک مسکن در یازدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و‌ دارایی که در ساختمان بانک مسکن برگزار شد گفت: روابط عمومی‌ها از آنجا که پل ارتباطی سازمان‌ها و جزو اجزای نظام حکمرانی با مردم هستند از ارکان اصلی شکل‌گیری ارتباطات موثر که لازمه تحقق جهاد تبیین است محسوب می‌شوند.

به گزارش خریدار،  یازدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و‌ دارایی به میزبانی بانک مسکن و به ریاست مدیرعامل بانک مسکن و با حضور مدیران روابط عمومی نهادهای مرتبط صبح امروز در ساختمان مرکزی بانک مسکن برگزار شد.

دکتر سید عباس حسینی در این مراسم ضمن قدردانی از فرصتی که در اختیار بانک مسکن برای میزبانی این جلسه گذاشته شده و با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: نقش روابط عمومی در دولتی که مردمی بودن و عدالت محوری را در راس برنامه های خود قرار داده است از اهمیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل است که هر روز که می‌گذرد به این باور می‌رسم که هیچ مدیری نمی‌تواند کارکرد موفقیت آمیزی داشته باشد مگر اینکه دارای روابط عمومی و رسانه قدرتمند باشد و جداسازی مدیریت و روابط عمومی از یکدیگر امکان پذیر نیست.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: در روزگار تکثر و تشتت کانال‌های تولید و انتشار محتوا، مسئولیت همکاران روابط عمومی در اطلاع‌رسانی مستمر و صادقانه سنگین‌تر از گذشته است؛ امروز همه به این باور رسیده‌اند که توفیق در اجرای هیچ سیاست، طرح یا برنامه‌ای بدون اطلاع‌رسانی شفاف و مسئولانه ممکن نیست و این فرآیند نیز جز با نقش‌آفرینی فعالانه و حرفه‌ای روابط عمومی‌ها قابل تحقق نیست.

دکتر حسینی با بیان اینکه مدیرانی موفقند و می‌توانند در آرامش کار مردم و مجموعه را جلو ببرند که مجموعه روابط عمومی هوشمند بادرایت، با تدبیر و حرفه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: عملکرد موفق روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و اینکه امروز یکی از بزرگترین و اصلی ترین وزارتخانه‌های دولت با کمترین حاشیه مواجه است حاکی از این است که این مهم این جز با زحمت و مدیریت با درایت روابط عمومی یک مجموعه امکانپذیر نیست.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: روابط عمومی‌ها در شرایط کنونی جامعه امید، آرامش و تلاش گسترده دولت و همکاران را برای افکار عمومی تبیین می کنند؛ شخصا معتقدم موفقیت‌های مجموعه وزارتخانه مرهون زحمات روابط عمومی است که در وزارت امور اقتصادی هم همین رویه حاکم است.

در پایان این جلسه مهدی محمدی رییس مرکز روابط عمومی و‌اطلاع رسانی وزارت اقتصاد از بخش‌های مختلف اداره کل روابط عمومی بانک مسکن بازدید کرد و با حضور در پایگاه خبری بانک مسکن با اعضای تحریریه هیبنا و نشریات بانک مسکن به گفت و گو پرداخت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.