کد خبر : 21222
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 - 21:59

سخنگوی صنعت برق خبر داد:

مجتبی دوراندیش

رشد ۶ درصدی میزان انرژی دریافتی تمامی مشترکان کشور از ابتدای تیرماه

رشد ۶ درصدی میزان انرژی دریافتی تمامی مشترکان کشور از ابتدای تیرماه
سخنگوی صنعت برق گفت: رشد مصرف انرژی کلیه صنایع کشور از ابتدای خرداد تاکنون ۱۱.۵ درصد بوده است.

به گزارش خریدار، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۱.۵ درصدی میزان انرژی تحویلی به صنایع بزرگ را داشتیم گفت: امسال یک برنامه برای صنایع متوسط و کوچک تنظیم کردیم که صنایع به گروه‌هایی تقسیم شدند. گروه الف شامل کارگاه‌های صنفی و صنعتی هستند که حدود ۵۸۰ هزار واحد صنعتی را شامل می‌شود و هیچ محدودیتی در مصرف برق ندارند و این بخش از صنایع، ۹۲ درصد از مشترکان صنعتی را تشکیل می‌دهند.

وی افزود : گروه دوم و در بخش شهرک‌های صنعتی، که با توافق با آن‌ها یک روز در هفته را برای آن‌هادر نظر گرفتیم که در برنامه مدیریت مصرف مشارکت کنند و این یک روز را نیز می‌توانند با جابه‌جایی شیفت یا در روز تعطیل جبران کنند.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران تصریح کرد برای گروه سوم که ۳۰۲ واحد صنعتی انرژی بر کشور هستند طبق توافقی که با وزارت صمت داشتیم برنامه‌ریزی شده مطابق با نیاز بازار، میزان تقاضا و مباحث قیمتی، میزان برق آن‌ها تأمین شود که اکنون مطابق برنامه پیش می‌رود.

سخنگوی صنعت برق در خصوص میزان انرژی تحویلی به صنایع انرژی بر کشور گفت: فولادی‌ها حدود ۱۳درصد، مس و آلومینیوم حدود ۱۱ درصد و سیمانی‌ها حدود ۸ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد داشتند و از آن‌ها برای همکاری خوب با صنعت برق قدردانی می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.