کد خبر : 21467
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 15:19

در ادامه بازدید از سرپرستی‌های استانی؛

مجتبی دوراندیش

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان سمنان

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان سمنان
دکتر آقادادی به همراه گروهی از معاونین و مدیران شرکت به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد سرپرستی استان سمنان بیمه کوثر و شرکت در دیدارهایی با همکاران و شبکه فروش در این استان حضور یافت.

به گزارش خریدار،  مدیر سرپرستی سمنان در ابتدای این بازدید گزارشی از عملکرد استان ارائه داده و مدیرعامل پس از استماع وضعیت عملکرد سرپرستی نکاتی ارزشمند پیرامون بهبود وضعیت موجود مطرح کردند.

دکتر آقادادی برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان و توسعه روابط با نمایندگان و شبکه فروش را امری مهم برشمرد و بر گام نهادن در مسیر استراتژی شرکت به منظور تحقق اهداف کلان بیمه کوثر در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید نمودند.

ایشان ضمن اشاره به میزان فروش و سودآوری بیمه کوثر در سال ۱۴۰۲، ارائه خدمات آنلاین را موضوعی تاثیرگذار در عملکرد شرکت دانسته و این سطح مناسب فروش را ناشی از اتخاذ ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک عنوان نمودند و در ادامه با شنیدن دغدغه ها و مشکلات نمایندگان و همکاران پاسخگوی سوالات آنان بودند.

از دیدگاه وی کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و حذف فرآیندهای طولانی در تشکیل پرونده، کارشناسی و ارزیابی خسارت مهم و حائز اهمیت در بهبود ارائه خدمات به مشتریان است.

دکتر آقادادی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاران و شبکه فروش ابراز امیدواری نمودند با تلاش و همکاری تمامی کارکنان روند رشد و توسعه بیمه کوثر مطابق با برنامه‌ها ادامه دار باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.