کد خبر : 23173
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 18:18

مجتبی دوراندیش

جشنواره یلدایی راهکارهای سازمانی ایرانسل

جشنواره یلدایی راهکارهای سازمانی ایرانسل
راهکارهای سازمانی ایرانسل با در نظر گرفتن مهمترین نیاز کسب‌وکارها، به مناسبت شب یلدا، با خرید اولین مودم از فروشگاه اینترنتی سازمانی ایرانسل، ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد.

به گزارش خریدار، راهکارهای سازمانی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف تسهیل دسترسی کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک به اینترنت پرسرعت، با برگزاری جشنواره‌ای به مناسبت یلدا، به خریداران مودم‌های سازمانی که در آذر ماه ۱۴۰۲، اولین خرید خود را در فروشگاه سازمانی ایرانسل ثبت کنند، ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد.

برای بهره‌مندی از این جشنواره، سازمان‌ها و کسب‌وکارها می‌توانند تا پایان آذر ۱۴۰۲، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی راهکارهای سازمانی ایرانسل، مودم متناسب با نیاز خود را برای اولین بار خریداری کرده و ۲۰ گیگابایت اینترنت، هدیه بگیرند.

همچنین کاربران سیم‌کارت‌های سازمانی می‌توانند برای مدیریت حساب‌های خود، از سرویس ایرانسل‌من سازمانی استفاده کنند. امکان مدیریت جامع سیم‌کارت‌های سازمانی با استفاده از نسخه تحت وب و اپلیکیشن موبایل ایرانسل‌من سازمانی، برای کلیه مشترکان سازمانی فراهم است. به این منظور تنها مدیران پروفایل و مدیران حساب شرکت‌ها می‌توانند از امکانات ایرانسل‌من سازمانی استفاده کنند و برای استفاده از آن لازم است مشترکان سازمانی ایرانسل، مدیر پروفایل و مدیران حساب شرکت خود را معرفی کنند.

ایرانسل‌من سازمانی از طریق وب‌سایت راهکارهای سازمانی ایرانسل یا فروشگاه‌های نرم‌افزاری مختلف (گوگل‌پلی، مایکت، چارخونه و…)، قابل نصب است و در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله مدیریت پرونده، مدیریت محصولات سازمانی، خرید و صورتحساب و راهنمایی و پشتیبانی، به خریداران محصولات سازمانی ایرانسل خدمت‌رسانی می‌کند.

راهکارهای سازمانی ایرانسل با ارائه خدمات مفید، کاربردی و مقرون‌به‌صرفه، صنایع و کسب‌وکارها را در حرکت به سمت دیجیتالی شدن یاری می‌کند و خدمات و راهکارهایی از جمله راهکارهای ارتباطات پرسرعت سازمانی، خدمات سازمانی موبایل، ارتباطات یکپارچه سازمانی، خدمات ابری، اینترنت اشیا و خدمات دیجیتال، به آن‌ها ارائه می‌کند.

از جمله محصولات راهکارهای سازمانی ایرانسل که خدمات مذکور را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند می‌توان به اینترنت سازمانی و سرویس VPN سازمانی، سیم‌کارت سازمانی، موبایل سازمانی (MVPN)، واکه؛ سیستم بی‌سیم، شماره تماس جایگزین (تماس ایمن)، کد کوتاه دستوری (USSD)، پیامک انبوه، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، پنل تبلیغات یلوادوایز و سامانه یلوهاب اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.