کد خبر : 1622
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 فروردین 1401 - 11:30

توسعه حمل و نقل ویژه معلولان در پایتخت

توسعه حمل و نقل ویژه معلولان در پایتخت
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل ویژه معلولان نیازمند حمایت همه جانبه است، گفت: وظیفه ما خدمات‌رسانی مناسب به عموم شهروندان است و اعتقاد داریم افراد دارای معلولیت، استحقاق دریافت شایسته‌ترین خدمات را دارند.

به گزارش خریدار به نقل از گروه شهری خبرگزاری فارس، بهرام نکاحی در دیدار با گروهی از مسئولان سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در زمینه معلولان که در محل سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد انجام شد، بر اهتمام مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به معلولان و جانبازان عزیز تأکید کرد و گفت: در حوزه حمل و نقل نیز شرکت واحد تمام تلاش خود را برای خدمت به این عزیزان به کار می‌گیرد.

وی افزود: مسوولان تشکل‌های فعال در حوزه معلولان، مسائل و مشکلات خود را با مدیرعامل شرکت واحد در میان گذاشتند و خواستار توجه بیش از پیش به نیازهای معلولان در استفاده از امکانات و خدمات شهری شدند و ضمن استناد به قانون حمایت از معلولان، لزوم حمایت همه جانبه از توسعه حمل و نقل ویژه معلولان را مورد تأکید قرار دادند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بعد از این دیدار با حضور در محل مؤسسه نیکوکاری رعد الغدیر، در جریان فعالیت‌های آموزشی، کارآفرینی و توانبخشی این مجموعه قرار گرفته و از نزدیک با خدمات مؤسسه مذکور آشنا شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن تأکید بر مسئولیت اجتماعی شرکت واحد برای خدمت به همه اقشار جامعه گفت: وظیفه ما خدمات‌رسانی مناسب به عموم شهروندان است و اعتقاد داریم افراد دارای معلولیت، استحقاق دریافت شایسته‌ترین خدمات را دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.