کد خبر : 10202
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 - 11:42

مجتبی دوراندیش

توزیع لوازم‌التحریر در مدرسه شهدای بانک مسکن روستای چاه نارنج منوجان

توزیع لوازم‌التحریر در مدرسه شهدای بانک مسکن روستای چاه نارنج منوجان
به مناسبت آغاز سال تحصیلی، بانک مسکن نسبت به توزیع 130 بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان مدرسه شهدای بانک در روستای چاه نارنج شهرستان منوجان اقدام کرد.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی مدیریت کرمان، امید قاسم‌زاده معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان با حضور در این مدرسه و با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، با اشاره به رسالت اصلی بانک در تامین سرپناه برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه اقشار کم‌درآمد گفت: بانک مسکن علاوه بر ایفای این نقش، در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی اعم از ساخت مدرسه، مسجد، آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج نیز اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

قاسم زاده ترویج فرهنگ نوع دوستی وحمایت از دانش آموزان مناطق محروم را یکی از اهداف بانک در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی دانست .

وی با بیان اینکه، دانش آموزان آینده‌سازان کشور هستند اظهار امیدواری کرد که با فراهم شدن امکانات آموزشی، هیچ دانش‌آموزی از تحصیل باز نماند.

در ادامه، بیرقی مدیر مقطع متوسطه دوم آموزشگاه نیز با ابراز خرسندی از توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر در میان دانش آموزان، به برخی از مشکلات موجود در این آموزشگاه اشاره کرد و مساعدت بانک مسکن را در راستای رفع آن خواستار شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.