کد خبر : 21733
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 13:51

مجتبی دوراندیش

تقدیر از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان بانک پیشرو در تطبیق شرعی

تقدیر از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان بانک پیشرو در تطبیق شرعی
در سی‌وسومین همایش بانکداری اسلامی و با حضور رئیس کل بانک مرکزی از مدیران ارشد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای پیشرو بودن در زمینه استقرار، نظارت و تطبیق شرعی، تقدیر شد.

به گزارش خریدار، در نخستین روز سی‌وسومین همایش بانکداری اسلامی که با حضور دکتر «احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر «محمدرضا فرزین» رئیس کل بانک مرکزی، دکتر «فرشاد حیدری» رئیس مؤسسه عالی آموزش بانکداری و آیت‌الله دکتر «غلامرضا مصباحی مقدم» رئیس شورای فقهی بانک مرکزی برگزار شد، از مدیران ارشد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تقدیر شد.
در لوح‌های سپاس جداگانه‌ای که به دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک و دکتر «احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اهدا شده، از این بانک به‌عنوان بانکی پیشرو در زمینه استقرار نظارت و تطبیق شرعی نام برده شده است.
ارتقای انطباق با شریعت در نظام بانکی کشور نیز از جمله دلایلی است که باعث شده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان بانکی پیشرو در این زمینه انتخاب شود.
نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور همواره کوشیده در راستای تحقق بیش از پیش بانکداری اسلامی گام بردارد و در این راستا با تمرکز بر عقد قرض‌الحسنه به‌عنوان بارزترین نمود بانکداری اسلامی، طرح‌های مختلفی را تعریف کرده که با استقبال جامعه مواجه شده است. به‌طوری که تعداد مشتریان این بانک در ۲ سال گذشته با بیش از ۴ میلیون نفر افزایش به ۱۵ میلیون نفر رسیده و تنها در سال گذشته ۳ میلیون فقره وام از سوی این بانک پرداخت شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.