کد خبر : 25930
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اسفند 1402 - 11:51

مریم آهون بر

تجدید ارزیابی خودروسازان در انتظار مجوز وزارت اقتصاد

تجدید ارزیابی خودروسازان در انتظار مجوز وزارت اقتصاد
با توجه به اعلام حمایت دیوان محاسبات از تجدید ارزیابی خودروسازان، باید منتظر ماند و دید وزارت اقتصاد چه تصمیمی در این مورد خواهد گرفت.

به گزارش خریدار، دیوان محاسبات کشور خواستار تسهیل مجوز تجدید ارزیابی دارایی‌های دو خودروساز بزرگ کشور به منظور حمایت از خودروسازی و بهبود ساختار مالی این صنعت شد. دیوان محاسبات کشور اعلام کرد: این نهاد نظارتی با تجدید ارزیابی دارایی خودروسازان موافقت و از این موضوع حمایت کرد.

اما در نهایت این وزارت اقتصاد است که باید با تجدید ارزیابی خودروسازان موافقت کند، موضوعی که هنوز رسما تایید نشده است. بر اساس این گزارش، در پی برگزاری جلسات متعدد و بررسی‌های صورت‌گرفته توسط حسابرسان و کارشناسان دیوان محاسبات کشور، این نهاد نظارتی خواستار تسهیل مجوز تجدید ارزیابی دارایی‌های دو خودروساز بزرگ کشور به منظور حمایت از صنعت خودرو و بهبود ساختار مالی آنها شد. البته دیوان محاسبات همین چندی پیش از وزارت اقتصاد خواست که مسیر تجدید ارزیابی خودروسازان را تسهیل کند.

با توجه به اعلام حمایت دیوان محاسبات از تجدید ارزیابی خودروسازان، باید منتظر ماند و دید وزارت اقصاد چه تصمیمی در این مورد خواهد گرفت. البته به نظر می‌رسد در نهایت با تجدید ارزیابی خودروسازان موافقت خواهد شد، زیرا در غیر این صورت، آنها به سمت اعلام ورشکستگی خواهند رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.