کد خبر : 24172
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 - 14:58

توسط بانک مسکن انجام شد؛

مجتبی دوراندیش

تامین اعتبار ساخت و‌نوسازی بیش از ۴ هزار خانه زلزله زده خوی

تامین اعتبار ساخت و‌نوسازی بیش از ۴ هزار خانه زلزله زده خوی
بانک مسکن استان آذربایجان غربی تا دیماه سال جاری بیش از دو هزار و 401 میلیارد ریال بودجه ساخت و نوسازی چهارهزار و 524 واحد مسکونی تخریب شده در جریان زلزله شهرستان خوی اختصاص داده است.

به گزارش خریدار؛ مدیرکل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی در دیدار با خلیل ایمانی مدیر شعب این استان با اشاره به فعالیت‌های بانک مسکن در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود گفت: بانک مسکن در بخش تامین مالی نوسازی و مقاوم سازی خانه‌های مسکونی مناطق زلزله زده شهری و روستایی خوی در مقایسه با سایرنهادهای مرتبط پیشگام بوده و حتی بیش از ظرفیتهای خود عمل کرده است.
ایمانی مدیر شعب این استان نیز با بیان اینکه بیشترین تسهیلات پرداختی برای تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی شهری و روستایی شهرستان خوی پرداخت شده است، گفت: مابقی تسهیلات نیز به احداث و تکمیل واحدهای مسکونی شهری و روستایی، احداث جایگاه دامی و تامین لوازم معیشتی اختصاص داده شده است.
به گفته وی، بانک مسکن تاکنون از میان 10هزار و 776 واحد مسکونی استان آذربایجان غربی که به این بانک در قالب طرح نهضت ملی معرفی شده قرارداد تامین مالی 6 هزار و 645 واحد به ارزش 20 هزار و 38 میلیارد ریال را منعقد کرده است. همچنین برای ساخت 6 هزار و 222 واحد مسکونی طرح نهضت ملی تسهیلاتی به میزان 11 هزار و 640 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
در پایان این دیدارمدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی از بانک مسکن استان به دلیل تامین مالی تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده خوی با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.