کد خبر : 20122
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 12:15

مجتبی دوراندیش

بیمه رازی مرهم چالش‌های گاندو

بیمه رازی مرهم چالش‌های گاندو
بیمه رازی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و توجه به گونه‌های جانوری خاص، خسارت‌های جانی و مالی وارده از سوی گاندو ایرانی که مختص منطقه ایران زمین است را تحت پوشش قرار داد.

به گزارش خریدار، همزمان با هفته محیط زیست شرکت بیمه رازی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و توجه ویژه به گاندو ایرانی که گونه جانوری خاص ایران است، در حفاظت از قلمرو زیستی این جانور با محیط بانان همراه شد.

براساس این گزارش، به دلیل آنکه محل زندگی گاندو و هموطنان در بخش‌هایی از ایران در مجاورت یکدیگر است، در طول سال آسیب‌هایی به هموطنان و گاندو وارد می‌شود که بیمه رازی برای همراهی با هموطنان التیام دردهای آن‌ها خسارت‌های جانی و مالی وارده از سوی گاندو به هموطنان را تحت پوشش قرار داده است.

این تصمیم مهم از سوی علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی به نمایندگی از سوی خانواده بزرگ رازی گرفته شده و طی دیداری با خانواده سازمان حفاظت محیط زیست اعلام و رسانه‌ای شد.

در همین راستا دکتر جباری با جمشید محبت خانی- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دیدار و گفت: بیمه رازی در راستای مسئولیت اجتماعی خود، تمام خسارت‌های جانی و مالی تمساح گاندو در استان محروم سیستان و بلوچستان را تحت پوشش قرار داده است.

وی افزود: همچنین برای تقدیر از زحمات خستگی ناپذیر محیطبانان در سراسر کشور، هزینه سفر به مشهد مقدس و زیارت آستان علی ابن موسی الرضا (ع) را برای محیطبان و یک همراه از هر استان کشور توسط بیمه رازی تقبل می‌شود.

لازم به ذکر است علی جباری مدیرعامل بیمه رازی دارای نشان همیاری محیطبان از طرف سازمان حفظ محیط زیست کشور است که خود نشان دهنده توجه ویژه مدیرعامل بیمه رازی به مقوله محیط زیست و محیطبانان است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.