کد خبر : 21258
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 - 22:33

مجتبی دوراندیش

بیرق کارت رونمایی شد

بیرق کارت رونمایی شد
با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بنیاد دعبل خزاعی، بیرق کارت با هدف تسهیل ارائه خدمت به هیأت‌های مذهبی، مداحان اهل بیت و اعضای بنیاد دعبل خزاعی رونمایی شد.

به گزارش خریدار، مراسم اختتامیه دومین مهرواره هوای نو با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مسئولان کشوری، فرهنگی و پیرغلامان سیدالشهدا(ع) در تالار وحدت برگزار شد.
بخشی از این مراسم به رونمایی از طرح مشترک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بنیاد دعبل خزاعی به نام «بیرق کارت» اختصاص داشت. دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره این طرح اظهار داشت: بیرق‌ کارت یک کارت بانکی با ارزش افزوده است که با همکاری بنیاد دعبل خزاعی برای شناسایی اعضای بنیاد ارائه می‌شود.
وی افزود: بیرق کارت علاوه بر خدمات متداول بانکی، دارای مزایای مختلفی از جمله تخفیف ویژه خرید از فروشگاه مجازی بیرق، تخفیف استفاده از خدمات پزشکی، مشاوره رایگان حقوقی، دریافت وام کالاکارت و تخفیفات ویژه خدمات سیاحتی و زیارتی است.
شمسی‌نژاد استفاده از مراکز ورزشی و تفریحی، عضویت در شبکه تبادل خدمات و محصولات جامع هیئت و تخفیف صدور انواع بیمه‌نامه را به‌عنوان برخی دیگر از مزایای بیرق‌کارت برشمرد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: این بانک طرح‌های مختلفی از جمله سفرکارت را برای افزایش قدرت خرید مردم ارائه کرده است.
وی درباره این طرح گفت: مشتریان می‌توانند با تأمین نقدی بخشی از هزینه سفر، به همراه وام قرض‌الحسنه دریافتی از بانک، از پذیرندگان خدمات زیارتی و گردشگری طرف قرارداد این طرح، بسته‌های زیارتی و مسافرتی خریداری کنند. انواع سفرهای زیارتی از جمله سفر به عتبات عالیات و سفرهای تفریحی در این طرح در نظر گرفته شده است.
شمسی‌نژاد با اشاره به طرح نذر علمی، تصریح کرد: امکان دریافت وام تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و اعطای آن به بنیاد علم و فناوری مصطفی در قالب طرح نذر علمی فراهم شده است. این وام بدون ضامن و بدون کارمزد است.
وی خاطرنشان ساخت: حساب‌های مراکز حوزوی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران متمرکز است و به طلاب سراسر کشور وام قرض‌الحسنه در سرفصل‌های مختلف پرداخت می‌شود. همچنین پرداخت کالاکارت شخصی و سازمانی به طلاب سراسر کشور نیز دیگر خدمت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به این قشر بوده است.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به پروژه سفیران قرض‌الحسنه، گفت: با هدف آموش، توانمندسازی و مهارت‌افزایی دانش‌آموزان در زمینه مدیریت سرمایه، تبیین نقش بانک و مفهوم پس‌انداز در زندگی و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، در چارچوب انعقاد تفاهم‌نامه با معاونت تبلیغ و امور فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور، ۲۰هزار طلبه در ۲۱هزار مدرسه فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.