کد خبر : 22235
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 10:25

در حاشیه سفر ریاست جمهوری به استان فارس و توسط وزرای دولت سیزدهم به انجام رسید؛

مجتبی دوراندیش

بهره برداری از چهار طرح تامین مالی شده توسط بانك صنعت و معدن در این استان

بهره برداری از چهار طرح تامین مالی شده توسط بانك صنعت و معدن در این استان
در حاشیه سفر ریاست جمهوری به استان فارس، چهار طرح تولیدی که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است، توسط وزاری دولت سیزدهم به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خریدار، دو طرح کانی گداخت تهمین و نیتل پارس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، طرح کاشی و سرامیک دی آباده با حضور وزیر نیرو و طرح پترو پیمان دانا نیز با حضور وزیر نفت به بهره برداری رسیدند.
شرکت پترو پیمان دانا به تولید مشتقات از میعانات گازی نفتا با ظرفیت 20 هزار بشکه در روز اشتغال و برای 100 نفر اشتغال مستقیم به همراه دارد.
شرکت نیتل پارس، کاتالیست صنعتی با ظرفیت 7 هزار و 500 تن در سال تولید می کند و این واحد صنعتی نیز برای 50 نفر اشتغالزایی دارد.
شرکت کانی گداخت تهمین، واحدی برای تولید سیلکون جامد به ظرفیت 6 هزار تن در سال است که برای 100 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
شرکت کاشی و سرامیک دی آباده نیز سالانه 3 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک تولید می کند و برای150 نفر اشتغال مستقیم داشته است.
گفتنی است، این طرح ها در مجموع با تسهیلات سرمایه ثابتی بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال و تسهیلات سرمایه در گردشی بالغ بر 2 هزار و 650 میلیارد ریال از سوی بانک صنعت و معدن به افتتاح و بهره برداری رسیده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.