کد خبر : 21492
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 - 12:28

سید ضیاء ایمانی:

مجتبی دوراندیش

بانک صادرات ایران برای توسعه اقتصادی استان گلستان آماده است

بانک صادرات ایران برای توسعه اقتصادی استان گلستان آماده است
​مدیرعامل بانک صادرات ایران با اعلام آمادگی برای مشارکت در توسعه اقتصادی استان گلستان در دیدار با استاندار این استان گفت: شبکه بانکی باید پای کار سیستم توسعه‌ای کشور بایستد و در راستای تحقق شعار سال قدم بردارد که بانک صادرات ایران در انجام این مهم در استان گلستان آماده همکاری در زمینه‌های اقتصادی و صادرات غیرنفتی است.

به گزارش خریدار، سیدضیاء ایمانی در دیدار با علی‌محمد زنگانه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره خدمات شهید محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، با اعلام این مطلب افزود: در کارگروه اشتغال و مسکن کشور همیشه دفاع و پیگیری شما از مردم گلستان مشهود است.

وی افزود: در استان گلستان نسبت به استان‌های دیگر به دلیل تکرار بالای بلایای طبیعی؛ با وجود اقلیم بکر و طبیعت زیبا، فقر و محرومیتی فراوان نهفته است که با همت دولت و مردم و ایجاد امید در جامعه شاهد کاهش آن هستیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران ادامه داد: توجه به رشد و توسعه زیرساخت‌های گلستان در گذشته بسیار کم بوده ولی اکنون با پشتکار و هم‌صدایی مسئولان استان شاهد انجام پروژه‌هایی بزرگ هستیم.

در این دیدار، علی محمد زنگنه با قدردانی از خدمات بانک صادرات ایران در استان گلستان، از تدوین و آماده‌سازی سند همکاری توسعه‌ای بانک صادرات ایران و استانداری گلستان خبر داد و افزود: این سند در سفر دوم رئیس جمهور محترم به استان آغاز عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

استاندار گلستان با بیان اینکه نقش شبکه بانکی در توسعه پایدار کلیدی و مهم است، افزود: مشارکت بانک‌ها طرح‌های توسعه‌ای استان امری ضروری است و با همکاری شبکه بانکی در هر شهر استان پروژه‌هایی تحول‌آفرین با همت مردم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در تحقق وعده‌های دولت سیزدهم نقش بانک‌ها محوری است و در استان نیز با همگرایی می‌توان به وعده‌های دولت مردم همانند مسکن و اشتغال که بیشترین نیاز جامعه هست را عملیاتی کرد.

زنگانه خاطرنشان کرد: رشد ۷.۹ درصدی، نشان از ظرفیت استان از حضور سرمایه‌گذاران و اعتماد آنان به خادمین مردم است.

استاندار گلستان تصریح کرد: در برخی پروژه‌های احصا شده سرمایه‌گذاری استان نیازمند حضور پررنگ‌تر شبکه بانکی هستیم.

وی با اشاره به طرح نهضت مسکن ملی گفت: در استان گلستان ۱۸ هزار نفر متقاضی خودمالکی در نهضت مسکن ملی بوده که با حمایت هرچه بیشتر بانک‌های عامل حکمرانی مردمی را می‌توان اجرا کرد.

سیدضیاء ایمانی همچنین در این سفر که به همراه محمدزمان محمدی رئیسی معاون مهندسی و پشتیبانی، مهدی رزمی معاون اعتباری، وحید نصیری مدیر امور شعب شمال کشور، محسن علوی سرپرست مرکز حراست و حفاظت، منصور شیخ‌الاسلامی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات و محمدرضا حبیب‌زاده احمدی مشاور مدیرعامل در امور پارلمانی صورت گرفت، از شعب اقتصاد گرگان، آق‌قلا، بندر ترکمن، کردکوی، بندر گز و همچنین شعب ولیعصر(عج)، 15 خرداد، شهید غفاری و شهید مدنی در شهر گنبد کاووس، بازدید کرد و با همکاران این شعب در فضایی صمیمی و دوستانه به گفت‌وگو پرداخت.

وی در جریان این بازدیدها ضمن بررسی شاخص‌های کلیدی، رهنمودهای لازم را برای بهبود وضعیت این شاخص‌ها ارائه کرد.

ایمانی با قدردانی از زحمات همکاران، توجه به ضرورت پرداخت سریع و‌ به‌موقع ارز به زائران اربعین را از جمله اقدامات اولویت‌دار بانک عنوان کرد و در عین حال رهنمودهای لازم برای ارتقای سهم بازار بانک در استان را مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین در این سفر با خانواده سردار شهید صادق مکتبی دیدار و نسبت به وی ادای احترام کرد.​

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.